Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Tietokonekauppa.fi

Tietokonekauppa.fi

Siirry kauppaan

Koko nimi:

SH-Group Oy

Kotisivu:

Myymälät:

Turku
Yleisarvosana kaupalle
4 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Kaupan omat lisätiedot
Ostokokemukset (4)
 

Ostokokemukset kaupasta Tietokonekauppa.fi

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
16.12.2016  |  9:33  |  Jippo69
Kyseisen kaupan ilmoitetut toimitusajat eivät ole missään suhteessa todellisuuteen. Todellisuus voi olla useita viikkoja. Eli jos tarvitset jotain tuotetta viikon sisällä tilaamisesta niin etsi jokin toinen kauppa. Asiakaspalvelussakin olisi aika paljon parantamisen varaa. Vastaavat jos jaksavat ja oman kokemuksen mukaan harvemmin jaksavat.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

4.2.2016  |  13:05  |  jniemin
Edullinen paikka, ja kaikki sujuu kohtalaisesti kunhan ei joudu palauttamaan tuotetta. Avattu pakkaus tarkoittaa kuulemma sitä että tuotetta ei voi enää myydä uutena, joten tästä täytyy hyvittää kauppiasta... ja tämä siis pari päivää siitä, kun paketti tuli kotiin. Ymmärtäisin jos kyse olisi jostain uikkareista, mutta tablettikoneen kohdalla tämmöinen ei ihan vetele.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 7 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

22.12.2015  |  16:52  |  Ville
Toimitus venyi yli kahteen viikkoon, eikä asiasta ilmoiteltu mitenkään, ennen kuin asiasta kyselin. Kysymyksiin melko vastattiin nopeasti, mutta muutamien edestakaisien viestien jälkeen sain hieman töykeän vastauksen.
Jos kärsivällisyys riittää, niin tietokonekauppa on ihan okei kauppa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 6 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

1.10.2015  |  17:42  |  juustohöyläin
Ostaminen onnistui vaivatta. Huomasin kuitenkin pian, että olin ostanut vääränlaisen tuotteen. Yritin tavoittaa kauppaa palauttaakseni tuotteen, mutta sähköposteihin ei vastattu.
Vilkaisin sopimusehtoja tarkemmin ja huomasin, että ne oli päivitetty viimevuoden lakimuutoksen myötä mannereurooppalaiselle minimiasolle kuluttajan kannalta. Ts. avattuja tuotteita ei voi palauttaa. Ostaja on ns. liemessä, jos ostettu tuote ei olekaan esim. yhteensopiva.

Kannattaa siis hintoja vertaillessa ottaa huomioon myös palautusehdot.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 12 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta