5.11.2021 | 14.50 | Rakanishu |
|
Kolmesti olen täältä pelin tilannut ja kolmesti tullu tilaus varsin onnistuneesti perille.Toimitusaika ainut mikä vähä vaihdellu, mutta pistän sen PostNordin enkä liikkeen piikkiin.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
22.5.2021 | 20.19 | Viimonen |
|
Tuotekuvaus ei vastannut toimitettua tuotetta ja tuote tuli melkein viikon myöhässä.
Kun tuotekuvauksen virheellisyyden otti esille niin sanotun asiakaspalvelun kanssa, on palvelu hidasta, ylimielistä ja loppujen lopuksi hyödytöntä.
Lopuksi täytyy sanoa vielä yksi asia ja en voi painottaa tätä liikaa: OTTAKAA KUVAKAAPPAUS tuotekuvauksesta ennen tilaamista, koska tykkäävät muutella niitä ongelmatilanteessa.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
Kauppiaan vastine:
|
Hei Viimonen Pahoittelut vastausviiveestä ja kokemuksestasi. Toimitusajoissa on ollut joskus hieman epäsäännöllistä viivettä ja etämyynnissä voi valitettavasti aina tapahtua rahtiviiveitä, joille ei oikein voi tehdä mitään, mutta tuo kommentti aspamme toiminnasta pitäisi tarkistaa.
Mikäli aspamme kanssa on ongelmia syystä taikka toisesta, niin voit aina vaatia että viestiketjuun tulee mukaan esimies. Esimiehemme ovat englanninkielisiä, mutta muutoin he voivat kyllä aina tarkastaa käsittelyn oikeaoppisuuden. Mikäli tuote ei vastaa kuvausta, niin lähtökohtamme on aina korjata tilanne asiakkaalle ja myös korjata tuotekuvaus ettei jatkossa sama virhe toistu muiden kanssa. Pahoittelumme joka tapauksessa ostoskokemuksestasi.
Parhain terveisin, Coolshop
|
|
16.7.2021 | 10:50
|
Huonon verkkokaupan tunnistaa ylimielisyydestä. Coolshop on sellaisesta hyvä esimerkki. Se myy rikkinäisen laitteen, munaa palautuspostituksen, mutta silti sea jatkaa vaatimusten esittämistä siitä, mitä minun pitäisi tehdä asian ratkaisemiseksi. Mitä tällainen asiakaspalvelu on? Eivätkö normaalit ihmiset pyri korjaamaan virheitään? Vastuun kantaminen ja asiakkaan etujen huomioiminen eivät kuulu Coolshopin liiketoimintaan. Valitkaa parempi paikka tehdä ostoksia! Maailma on pullollaan verkkokauppoja. Niiden joukosta kyllä löytyy vastuuntuntoisia ammattilaisia.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
3.12.2018 | 0.26 | hrhsfhsf |
|
Tuote (kaiutin) oli todella hyvässä tarjouksessa ja saapui kohtuullisen nopeasti. Tuote on kaikin tavoin erinomainen.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
29.10.2017 | 18.28 | Joku vain |
|
Ennakkotilasin pelin ja se saapui parissä päivässä ja vielä päivää ennen julkaisupäivää. Ei voi muuta kuin suositella.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|