Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Bikester.fi

Bikester.fi

Siirry kauppaan

Koko nimi:

Internetstores GmbH

Kotisivu:

Sijainti:

Internet
Yleisarvosana kaupalle
29 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Kaupan omat lisätiedot
Ostokokemukset (29)
 

Ostokokemukset kaupasta Bikester.fi

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
1.8.2017  |  7:13  |  Olli
Sain juuri sellaisen, minkä halusin. Kaikki toimi hyvin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 2 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

11.7.2017  |  17:04  |  VV
Nopean arvostelujen haravoinnin ja muutaman liikkeen valikoiman selailun jälkeen päädyin tilaamaan pyöräni bikesteristä.
Asiakaspalvelu oli erittäin hyvää ja vastaus oli suora ja selkeä!
Auttoi pyöräni ostossa.

Toimitus oli naurettavan nopeaa. Tätä nopeampaa tuotteet ei vaan yksinkertaisesti voi enään tulla.
Pyörä oli hyvin pakattu ja kokoonlaitto oli helppoa ja vaivatonta, kiitos myös sivuilta löytyvien videoiden!

Pyörä tuntui todella laadukkaalta ja olen erittäin tyytyväinen kaikinpuolin bikesterin toimintaan kaupanteossa!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 1 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

6.7.2017  |  19:34  |  Tyytyväinen asiakas
Nopea toimitus kotiovelle. Pyörä oli helppo saattaa ajokuntoon. Kaikki toimi erittäin hienosti. 10+++
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 6 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

13.6.2017  |  13:25  |  Susie
Perehdyin huolellisesti, kuten tapanani on, tilattaviin tuotteisiin. Tilasin polkupyörän ja ajokamppeita ym. pyöräilyyn liittyvää pitkän listan. Pyörä, kypärä, vaatteet ja nahkasatula olivat precis sen kokoisia kuin kuuluukin - siis minulle sopivia! Tilaushetkestä kului 7 päivää, kun tuotteet saapuivat. Koko kuljetuksen ajan olin riittävällä tarkkuudella tietoinen lähetyksen sijainnista. Liikettä on moitittu korkeasta hintatasosta: sehän selviää hintoja vertailemalla. Ostamieni tuotteiden hinnat olivat hyvin kilpailukykyisiä. Erinomainen laatu kautta linjan!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 3 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

18.5.2017  |  23:29  |  peijooni
toinen satula jonka ostin ja edelleen liian kova, edellisen satulan ostin prismasta ja sekin tuntui kivuliaalta istua, eikö mistään saa enää kunnollisia pehmustettuja satuloita jotka istuvat hyvin pyllyyn, alkuperäinen nishikin satula oli niin hyvä istua
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 5 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Satula on erittäin henkilökohtainen osa pyörässä, ja voi olla vaikea löytää juuri itselleen sopiva satula ensiyrittämällä. Suosittelen että mittaat satulan leveyden leveimmästä kohtaa, ja tämän perusteella lähdet etsimään itsellesi sopivaa satulaa. Usein saman levyinen ja muotoinen satula on hyvin lähellä edellistä omistamaasi satulaa.
  1.8.2017  |  10:54

18.5.2017  |  9:54  |  Liisakoo
Kaikki meni nappiin: Selkeät sivustot, hyvä asiakaspalvelu, tuotteen toimituksen seuranta kätevä. Toimitus nopeaa ja tuote saapui hyvässä kunnossa perille. Pyörälaukun kiinnikkeen asennus ohjaustankoon oli helpompi kuin oletin, joten laukku matkaa fillarissani jo kilometrejä.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 6 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

15.5.2017  |  21:32  |  Kainuunmies
No ei pyörä ihan siinä kunnossa ollut kun sivuillanne mainostatte! Ohjaustangossa jarrukahvat ym. vermeet olivat miten sattuu, niitä piti purkaa ja säätää kauan. Lokasuojan ruuvi tipahti ja katosi heti ensireissulla. Kun sain parin tunnin töskentelyn ja säätöjen jälkeen pyörän kasaan, se toki pelasi odotetulla tavalla.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 5 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

15.5.2017  |  11:40  |  TAho
Varoituksista huolimatta päätin hankkia ensimmäisen maantiepyöräni nettikaupasta. Monta paikkaa surffanneena päädyin lopulta Bikesterin sivulle. Eri pyörävaihtoehtoja oli helppo selata ja hinnat oli hyvin nähtävillä. Oikean kokoisen pyörän valinta kuitenkin arvelutti, niinpä soitin Bikesteriin, josta sain Janne Rokalta asiantuntevaa apua pyörän koon valintaan.
Pyörän- sekä pyörän hankinnan yhteydessä tehdyt lisätarvikkeet toimitettiin luvatussa aikataulussa kotiovelle sakka. Ainut toimitukseen liittyvä harmi oli, että kypärä oli saanut osumaa (nirhaumia) kuljetuksen aikana. Reklamoin asiasta Bikesteriin, josta oltiin minuun yhteydessä lähes saman tien ja sain sovittua Janne rokan kanssa kuita asian kanssa toimimme. Kaiken kaikkiaan sain yritykseltä mukavaa ja sujuvaa palvelua niin verkon, kuin puhelimenkin välityksellä.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 3 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

9.5.2017  |  8:42  |  SeppoH
Tilaaminen oli helppoa ja toimitus tapahtui nopeasti.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 5 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

5.5.2017  |  6:11  |  siga
Kaikki meni juuri niin kuin pitikin,
ei moitittavaa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 5 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

26.4.2017  |  13:25  |  Juho
Muutaman tilauksen tehneenä hinnat ovat yleensä varsin kilpailukykyiset ja tuotteet laadukkaat. Toimitus on tullut aina luvattuna ajankohtana +/- 1 päivä. Toki nettikaupassa on aina se vaativuustekijä, että oma pyörä pitää tuntea, jotta osaa arvioida sopiiko varaosa tai lisätarvike siihen. Itselläni ei näissä kuitenkaan ole ongelmaa ollut.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 5 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

21.4.2017  |  18:16  |  Sointu
Tilaus ja tuote on ok (en ole vielä tosin kokonaan koonnut pyörää) Toimitus sen sijaan tökki, mutta se varmaan on enemmän Nordpostin syytä. Tilauksen seurannassa toimitusaika vaihtui joka päivä seuraavalle eikä Nordpostin asiakasopalveluun ole kovin helppo saada yhteyttä (pitkä jonotusaika ja soittopyyntöön vastattiin vasta illalla). Kun pyörä lopulta toimitettiin, kukaan ei soittanut, että etukäteen että ovat tulossa, siis sinä päivänä. Edellisenä päivänä ilmoitettiin, että toimitusaika on klo 8 - 16, eli koko päivä meni sitten odotellessa. Bikesterin asiakaspalvelu oli todella ystävällistä, mutta rahtifirma vois vähän petrata.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 3 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

14.4.2017  |  10:44  |  Matias
Tilaus ja toimitus olivat ihan OK. Vaihdevipu ei ole kuitenkaan vielä käytössä, sillä sain korjautettua sen vanhan eli NEXSAVE-vivuston. Sehän on erittäin mukava käyttää yhdellä kädellä ajaessa, mutta valitettavasti vaan Nishiki ei niitä enää suosi ja varaosia ei saa mistään. Bikesterilta ostamani on nyt siis varaosana, jos tuo vanha vivusto pettää !
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 14
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

6.4.2017  |  18:06  |  Tien käyttäjä
Sujuvaa kaupankäyntiä, olisi voitu suositella tarvittavia työkaluja (ulosvetäjä). Hyvä kauppapaikka.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 15
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

30.3.2017  |  9:09  |  SEL
Hyvä fiilis tuli jo kun etsin sopivaa osaa sähköpostin välityksellä, kerrottiin mitä on saatavilla ja mikä sopii. Itse ostotapahtuma oli myös erittäin sujuva ja "asiakasystävällinen". Hyvä yhteistyökumppani.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 5 Ei 14
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

27.3.2017  |  22:25  |  SW
Tilasin tummenevat & huurtumattomat ajolasit. Ne ovat olleet luvatun kaltaiset, pysyneet huurtumattomina jopa kylminä aamuina ja olen ollut tosi tyytyväinen. Lasien pikkupaketti oli laitettu aika isoon pahvilaatikkoon, mikä ei ehkä ole se ekologisin juttu, mutta toimitus oli huisin nopea ja kaikki meni muuten hyvin. Samoin edellisellä tilauskerrallani sain oikeat tuotteet tosi nopeasti. Kiitos!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 7 Ei 14
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

20.3.2017  |  21:59  |  JMO
Ihan positiivinen fiilis tuotteet ok
homma toimii toimitus ajallaan hyvä yht.pito hyvin pakatut
tuotteet ei kuljetusvaurioita.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 6 Ei 17
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

16.3.2017  |  20:02  |  Jami
Suht.koht. nopea toimitus.
Edullinen hinta, verrattuna kivijalkakauppoihin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 7 Ei 18
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

25.2.2017  |  20:18  |  Närkästynyt roskapostista
Sähköpostiosoitettani on käytetty markkinointiin kiellosta
huolimatta. Tulee kaiennäköisiä tarjouksia usein aivan roskapostiksi asti. Toivoisin ,että minut poistettaisiin ko lähetyslistalta
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 8 Ei 21
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

28.1.2017  |  20:47  |  esv
Tilasin polkupyörän eturattaan Ultegran vaihteistoon. Tuli kaksirattaisen ratas ja olisin tarvinnut kolmirattaisen rattaan. Tuota valintaa ei tilatessa tullut tarjolle. Saa nähdä käykö!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 6 Ei 49
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

3.1.2017  |  11:51  |  Jouni
14 tilausta noin 2 vuoden aikana. Ei valitamista mistään. Asiakaspalvelu, toimitus, laskutus... Kaikki toiminut hyvin.
Pieni miinus kuitenkin siitä että DHL vaihtui Postnordiksi. Toimitusajat piteni 1-3 vuorokautta. Mutta yleisarvosana 4,5 ja aion jatkaa kantaasiakkaana :)
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 106
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

17.12.2016  |  12:24  |  JIIkoo
Tillamani tuote toimitettiin väärään noutopisteeseen eikä useista pyynnöistä huolimatta saa siirrettyä oikeaan paikkaan.asiakaspalvelua luvattiin kotimaisella kielellä mutta kirjoitusvirheistä ja tökeröstä kielenkäytöstä päätellen kotimaisuus on kaukana.en varmasti osta tuolta enää koskaan. Uskomatonta selittelyä kauppiaalta JÄLKIKÄTEEN ettei lähin noutopiste muka ole ollut käytettävissä,koska lähetin asiakaspalveluun listan jossa oli viisi eri vaihtoehtoa toimipisteistä noutoa varten.tyhjiä lupauksia ann etaan muttei mitään asian hyväksi tehdä.Turhia Selityksiä kyllä keksitään jälkikäteen = Kyseenalaista kaupankäyntiä.En Asioi täällä enää koskaan.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 158 Ei 8
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Pahoittelut että tuote on toimitettu väärään toimipisteeseen. Tämä johtuu siitä että mitä ilmeisemmin lähintä toimipistettäsi oltiin juuri konvertoimassa K-kaupaksi, ja tästä syystä toimipiste on muuttunut, sillä lähin toimipiste ei ole ollut käytettävissä. Mikäli paketti on toimitettu väärin, eikä Postnord pysty siirtämään pakettia/paketti häviää matkalla, lähetämme toki tilatut tuotteet uudestaa, mikäli tuotteita varastosta löytyy. Uskon että tätä vaihtoehtoa on teillekin tarjottu. Huono kieliasu johtunee automaattisesta oikenkirjoitustarkistuksesta. Pyrimme korjaamaan asian mahdollisimman pian.
  19.12.2016  |  10:43

27.10.2016  |  21:12  |  Vähän pettynyt isä
Sinällään ihan ok mutta pitää kyllä olla aikamoinen asiantuntija jotta tietää todellakin mitä ostaa. Tilasin esimerkiksi pojan pyörään mukaan lokasuoja sarjan jonka piti sopia 24" pyörään. Etulokasuoja oli ok mutta takalokasuojaa ei kyllä saa mitenkään kiinni, onneksi olin myös tilannut toisen irrallisen takalokasuojan joten asia jotenkin ratkesi. Sama homma etu heijastimen kanssa...
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 12 Ei 148
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

19.10.2016  |  16:48  |  Panu
Fillari tuli nopeasti. Noin tunnin askartelu ja kokoonpanotyö säätämisineen niin fillari oli ajokunnossa. "Perussäädöt" oli tehtaalla tehty asiallisesti ja omat säädöt olivat lähinnä hifistelyä.
Fillari oli todellisuudessa upeampi kuin kuvissa. Etukorin asentamisessa tarvitaan vähintään kolme kättä eli apuri mukaan, mutta muuten helppo asentaa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 11 Ei 146
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

1.10.2016  |  8:07  |  Annu
Tuote hyvin kuvattu ja oli myös sitä.Asiakaspalvelun Janne on ihan huippu,ei ole ongelmaa mitä ei voisi ratkaista jouhevasti!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 9 Ei 144
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

21.9.2016  |  15:01  |  SE
Melko kehno suoritus. Eka tilaus hävisi ja toinen tuli niin hitaasti että synttärit tuli ja meni. Suosittelen lämpimästi mikäli toimituksella ei ole väliä. Kivijalkakauppa oli edullisempi ja tavaran sai heti käteen.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 151 Ei 6
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

20.9.2016  |  23:48  |  Aktiivipyöräilijä
Toimitus kesti paljon pidempään kuin arvio ostettaessa.
Tuote oli vialllinen ja asiakaspalvelu ei suostunut edes tutkimaan asiaa saati auttamaan mitenkään. Vastaus oli automaattisesti että olin itse rikkonut tuotteen ja takuu ei ole silloin voimassa. Otin onneksi laskulla enkä maksanut etukäteen, voin tällä nyt pelata.

Jäi todella paska fiilis tästä liikkeestä, never again!!
Jos nyt välttämättä haluatte täältä kokeilla tilaamista, ottakaa ehdottomasti laskulla.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 152 Ei 6
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Olethan uudelleen yhteydessä asiakaspalveluumme niin yritetään löytää ongelmalle paras mahdollinen ratkaisu.
  21.9.2016  |  15:50

6.9.2016  |  16:16  |  reima
Toimitus liian hidasta,ensimmäinen tilaus tuli nopeasti muttei sen jälkeen.Seurannasta ei saa selvää missä tilatut tuotteet seilaa,eikä sopivan kokoisia vaatteita usein saatavilla koska loppuun myyty ja hinnat ei kovinkaan halpoja.Ehkä siirryn Rosen verkkokauppaan.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 151 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Pahoittelut viivästyneestä toimituksesta. Suomeen toimitettavia paketteja ei skannata Lyypekin ja Suomen välillä ollenkaan jotta toimitus olisi mahdollisimman nopea. Ja valitettavasti suosituimmat koot myydään usein ensimmäisenä loppuun, vaikka yritäme varautua siihen.
  21.9.2016  |  15:49

5.9.2016  |  13:20  |  KooHoo
Uutiskirjeitä tulee aivan liian tiuhaan.
Toimitustapaan en voi vaikuttaa mitenkään. Postnorden toimittaa paketit Suomessa sellaisen välittäjän kautta, etten haluaisi olla missään tekemisissä.
Siis HUOM: Olisin valmis maksamaan asiallisesta toimituksesta enemmän, jos minulla olisi vaihtoehtoja valittavana. Toimitustähteni ei koske toimitusaikaa vaan yleensä mahdottomuutta valita toimitustapa ja toimittaja.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 11 Ei 145
Ilmoita asiattomasta arvostelusta