Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Mustekasetti.com

Mustekasetti.com

Siirry kauppaan

Koko nimi:

Mustekasetti.com / Byrodata Oy

Kotisivu:

Myymälät:

Helsinki (Sörnäinen)
Yleisarvosana kaupalle
5 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Kaupan omat lisätiedot
Ostokokemukset (5)
 

Ostokokemukset kaupasta Mustekasetti.com

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
26.5.2014  |  15:46  |  kiitti riitti
Tämä pulju lähettää mainoksiaan ilman mitään lupaa jokaiseen sähköpostiosoitteeseen, jonka se vaan saa haltuunsa! Toistuvat valituksetkaan eivät ole lopettaneet spämmäystä. Varokaa!
Musteetkin ovat olleet vähän mitä sattuu, eivät koskaan samaa mitä sivuilla tarjotaan. Viimeksikin kaikki neljä väriä olivat eri valmistajilta.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 7
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Nimimerkin kommentit eivät pidä paikkaansa. Emme haali mitään osoitteita mistään.
Lähetämme pari-kolme kertaa vuodessa yhden sähköpostitarjouksen niille, jotka ovat siihen luvan antaneet. Posti loppuu välittömästi, kun lupa poistuu.

Musteet eivät suinkaan ole mitä sattuu, sillä olemme toimineet tällä alalla vuodesta 1996 ja käytämme tasan tarkkaan vain parhaita valmistajia. Olemme tehneet säännöllisiä vierailuja Guangdongin alueen tehtaissa Kiinassa ja voimme vakuuttaa, että laaduntarkkailu on todella ensiluokkaista.Sillä ei ole merkitystä mitä paketissa lukee vaan sillä mitä se sisältää.

Mustekasetti.Comilla on yli 100 000 asiakasta ja korkein AAA-luottoluokitus, joten asioiminen kanssamme on turvallista. Tavaraa saamme jopa 30 m3 erissä, siis rekkalastillinen kerralla. Nimimerkin kertomus on erikoinen. Mutta ottakaa yhteyttä, niin katsomme miten voimme olla avuksi.
Asiakaspalvelu/Mustekasetti.Com Finland Oy
  11.10.2014  |  13:02

24.2.2012  |  12:36  |  Huonoa palvelua
Tilasin liikkeestä internetin kautta kameran akkuja, jotka maksoin verkkopankissa tilauksen aikana. En saanut lainkaan tilausvahvistusta tilauksesta, vaikka rahat otettiin tililtäni.
Puolentoista kuukauden kuluttua tilauksesta en vielä ollut saanut akkuja, en minkäänlaista yhteydenottoa liikkeestä, en selitystä, miksei akkuja ole vielä toimitettu ja aiotaanko ne ehkä joskus toimittaa vai ei.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 20 Ei 8
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Kiitokset anonyymille kommenteista. Tilausvahvistus lähteen automaattisesti annettuun sähkopostiosoitteeseen välittömästi tilauksen jälkeen. Jos osoite on puutteellinen, vahvistus ei saavu perille. Kaikki tilauslomakkeen tiedot kannatta tarkistaa huolellisesti ennen lopullista tilausta.
Kännykkänumeron lisääminen nopeuttaa toimituksen perillemenoa, sillä Itella lähettää siihen saapumisilmoituksen. Jos tilauksessa on mahdollisia epäselvyyksiä, vaillinaisia tietoja, tms. otamme mielellämmme yhteyttä ja selvitämme asian. Näin saamme tilauksen nopeasti eteenpäin käsittelyssä. Puhelinnumeroa ei käytettä mihinkään muuhun tarkoitukseen kuin tilaukseen liittyvään asioimiseen tarvittaessa. Rahoja ei oteta, vaan ne saadaan vastineeksi tilauksesta. Suoritus on myös vikkelästi palautettavissa, kun on käytössä oikea tilinumero.

Toimitukset lähtevät meiltä nopeasti ja jos aikaa kuluu noin kauan, jotain saattaa on vialla. Kannattaa ottaa yhteyttä sähköpostitse asiakaspalveluumme ja asia korjaantuu. Olkaa hyvä ja ottakaa yhteyttä jos on tarpeen.
Ystävällisin terveisin
Asiakaspalvelu /Mustekasetti.com Finland Oy
  15.4.2012  |  15:55

27.1.2012  |  10:51  |  Markus_J
Tilasin 25.01.12 tuotteen ja maksoin verkkopankissa. 27.01.12 tipahti postiluukusta, vaikka paketti sisälsi 5 erillistä mustetta.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 14 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

29.12.2011  |  13:54  |  Petteri Mäkelä
Ostaminen on helppoa, mutta asiakkaalle ei kerrota mitä tuetteen saatavuus, "Varastossa", heille tarkoittaa. Olen odotellut kasettejani jo kuukauden eikä niitä näy. Kaksi viikkoa sitten luvattiin toimitus "Muutamassa päivässä".
Tietoa tilauksesta annetaan vain sitä kysyessä, eikä kyselyn vastaus kertaakaan vastannut todellisuutta tilauksen postituksen suhteen.

Tästä eteen päin ostan mielelläni kasettini jostain muualta. Kympin parin säästö ei maksanut vaivaa tässä tapauksessa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 20 Ei 8
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

19.12.2011  |  9:11  |  ESKO ASIKAINEN
hyvä
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 11 Ei 14
Ilmoita asiattomasta arvostelusta