Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Gamelife

Gamelife

Siirry kauppaan

Koko nimi:

Konsolinet Oy

Kotisivu:

Noutopisteet:

Tampere
Yleisarvosana kaupalle
5 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Kaupan omat lisätiedot
Ostokokemukset (5)
 

Ostokokemukset kaupasta Gamelife

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
11.6.2017  |  11:53  |  ab
Ei kiitos enää jatkossa, ollut huomattavia ongelmia molemmilla tilauskerroilla täältä
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 8 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

8.2.2017  |  20:07  |  Pettynyt276
Videopelin kirjetoimituksessa on kestänyt nyt jo yli 8 päivää muilla pelikaupoilla kestää 1-2 päivää tilasin täältä pelin, koska se oli huomattavasti halvempi kuin muualla. Eivät vastaa maileihin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 20 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

10.2.2016  |  22:31  |  Sini S.
Tilasin kaksi erilaista Yoshi-pehmolelua, toimitus tapahtui tilausvahvistuksen mukaisesti ja ostaminen oli muutenkin helpoksi tehty. Perheen pienimmät olivat suosikkihahmostaan innoissaan. Asiakaspalvelun kanssa ei tarvinnut erikseen asioida.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 29 Ei 10
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

10.2.2016  |  14:10  |  Santeri
Yllätyin positiivisesti mukavan laajasta peliaiheisten oheistuotteiden valikoimasta. Pelejä ostaessanikin pyrin aina hankkimaan mahdollisen erikoisversion mikäli sellainen on saatavilla ja siksipä tuota oheiskamaa jo itseltäni jonkun verran löytyykin. Nyt tuli tilattua muutama avaimenperä sekä yksi lompakko. Tuotteet saapuivat noudettavaksi myymälään nopeasti, ja oli mukava käydä paikan päällä katsastamassa pelikaupan uudet tilat keskustassa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 31 Ei 8
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

7.2.2016  |  0:42  |  Kristian karju
Tilasin samsung galaxy s6 edgen 128gb. muutama päivä tilauksen jälkeen tuli viesti että tuote on loppunut, ja yritetty mukamas hankkia ulkomailta asti vastavaa puhelinta. no ei ollut ulkomailtakaan löytynyt joten annettiin vaihtoehdoksi purkaa kauppa tai ottaa jotai muuta samalla rahalla. viikko kaupan purkamisen jälkeen menin katsomaan sivulle ja sama puhelin oli tullut taas myyntiin mutta n.200 euroa kalliimpana. En todellakaan tule ostamaan mitään täältä enää.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 32 Ei 22
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Kiitos palautteestasi Kristian karju.
Olen pahoillani mielestäsi huonosta asiakaskokemuksesta. Mutta onko todella jokainen osa-alue kaupassa mennyt noin pahasti pieleen vai onko viestiä kirjoitettu mahdollisen mielipahan vallassa?

Tarkistin 128gb Samsungien tilaushistoriaa luettuani tämän viestin.
Meillä on vain 1kpl peruttuja Samsung Galaxy S6 Edge 128gb tilauksia, joten tämä tilaus oli helppo löytää vaikka asiakas ei oikeaa nimeään kertonut.
Tuote oli tosiaan päässyt loppumaan varastotiedoistamme poiketen. Asiasta ilmoitettiin asiakkaan kertoman palautteen mukaisesti parin päivän sisällä tuotteen loppumisesta, kun ensin oli tarkistettu saadaanko meidän tavarantoimittajien kautta puhelinta hankittua enää mistään. Kenelläkään tavarantoimittajalla ei ollut ko. tuotetta juuri sillä hetkellä varastossa. Luonnollisesti tarjoamme asiakkaalle mahdollisuuden käyttää jo maksettu summa johonkin muuhun, tai palautamme sen saman viikon aikana takaisin. Asiakas päätti ottaa rahat takaisin ja kuten palautteesta näkee niin kaupat on onnistuneesti purettu.

Myymme oman päävaraston lisäksi tuotteita todella paljon myös maahantuojien varastosaldojen perusteella. On suhteellisen yleistä, että tuotteen loppuessa sitä tulee verkkokauppaan myöhemmin lisää. Saldovirhetilanteissa käymme aina kaikki kontaktimme läpi, jotta tuote saataisiin toimitettua asiakkaalle. Emme valitettavasti voi tietää etukäteen, milloin joku maahantuoja / tukkuri saa samaa tuotetta uudelleen lisää ja tätä tapahtuu erityisesti pelien kanssa todella paljon. Otamme käytännössä aina saman tuotteen uudelleen myyntiin jos sitä tulee tukkuun lisää. Samalla tuotteella voi olla jopa kymmenkunta toimittajaa ulkomailla asti joten on ihan normaalia, että tuote hinnoitellaan halvimman kulloinkin saatavilla olevan tavarantoimittajan myyntihinnan mukaan.
Tällaisia tapauksia tulee varmasti jatkossakin, eikä niihin juuri ole muuta ratkaisua. Halutessaan asiakas voi jäädä odottamaan jos ko. tuotetta saadaan myöhemmin lisää. Meidän kokemuksemme mukaan asiakkaat yleensä haluavat kuitenkin rahansa nopeasti takaisin, sen sijaan että jäisivät roikottamaan tilausta hamaan tulevaisuuteen. Emme voi vaikuttaa siihen tuleeko tuotetta uudestaan myyntiin viikon vai viiden kuukauden päästä koska suurin osa saldotiedoista päivittyy järjstelmiimme automaattisesti. Asiakas valitsi tässä tapauksessa itse kaupan purkamisen, joten palautimme rahat.

Arvostamme kaikkia palautteita ja ne käsitellään meillä huolella. Toivomme kuitenkin reilua ja objektiivista arvostelua myös niissäkin tapauksissa kun kaupankäynti on mahdollisesti aiheuttanut harmaita hiuksia ja mielipahaa. Teemme aina parhaamme jokaisen tilauksen kohdalla.
Muita saamiamme palautteita voi käydä lukemassa mm. täältä:
https://www.huuto.net/kayttaja/354598

Mukavaa alkanutta vuotta kaikille.
  9.2.2016  |  00:00