Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Addnature

Addnature

Siirry kauppaan

Koko nimi:

internetstores GmbH

Kotisivu:

Sijainti:

Internet
Yleisarvosana kaupalle
3 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Ostokokemukset (3)
 

Ostokokemukset kaupasta Addnature

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
17.11.2016  |  21:50  |  Antti
Rehellisesti sanottuna ylivoimaisesti huonoin kokemus nettikaupasta ostamisesta. - Ensinnäkin tilauksen mukana ei tullut palautuslomaketta, johon voi täyttää palautettavat tuotteet.
- Yhteydenottolomakkeessa ei toimi yhteydeoton aihetta kuvaava valikko jos valitsee aiheeksi "Tuotteen palautus". Yhteydenoton aiheeksi tulee valita joku muu kuin todellinen aihe.
- Yhteydenottolomakkeen lähetettyyn viestiin/kysymyksiin ei tule muutenkaan mitään vastausta.
- Palautusetiketti, joka pitää tulostaa kaupan verkkosivuilta, ei toimi Suomen Postissa, koska viivakoodeja tai etiketin numerokoodeja ei tunnisteta...onko kaupalla siis edes sopimusta asiakaspalautuksista Postin kanssa?
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 10
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei Antti!
Pahoittelut että kokemuksesi kaupastamme on ollut negatiivinen.
Tuotteen palautuksesta on kaikki tarvittava info kotisivuillamme, mistä tämän voi lukea ennen ostamista. Palautustarra toimii kaikissa Postin konttoreissa tulostamisesta seuraavana päivänä. Tämä tieto lukee myös itse palautusetiketissä. Meillä ei ole Postin kanssa sopimusta asiakaspalautus-sopimusta, vaan kyse on kansainvälisestä palautuksesta. Tämä aiheuttaa aika ajoin Postin henkilökunnalle ongelmia palautuksien käsittelyssä.
Olen ollut yhteydenottolomakkeeseen liittyvästä teknisestä ongelmasta yhteydessä IT-puolelle, ja he pyrkivät korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. Valitettavasti asiakaspalvelumme oli pahasti flunssan kourissa koko viime viikon, ja tästä syystä vastausaika on saattanut viivästyä.
  18.11.2016  |  11:05

29.7.2016  |  10:06  |  Anja
Tuotteen reklamointi. Käsittely kestää todella pitkään.Kyselyihin myös vastauksen saaminen.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 11
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei Anja! Ikävä kuulla että et ole ollut tyytyväinen palveluumme. Sesonkiaikana vastauksen saaminen reklamaatioon, saattaa kestää hieman normaalia pidempään. Olethan yhteydessä meihin mikäli sinulla on vielä jotain kysyttävää.
  29.7.2016  |  11:12

7.6.2016  |  11:24  |  SH
Se mitä myydään ei vastaa sitä mitä saadaan ja selitys on että kääntäjä on tehnyt virheen tuotekuvaukseen. Hitto että suututtaa. Vaikka saa palauttaa niin on siinä aina oma vaivansa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 6 Ei 11
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Harmi, että näin kävi.
Pyrimme kehittämään sivujamme ja otamme mielellämme vastaan kaiken palautteen.
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme jos ilmenee ongelmia tai haluat tarkistaa jonkin tuotteen tiedot.
Ystävällisin terveisin,
Addnature
  27.6.2016  |  18:09