Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Addnature

Addnature

Siirry kauppaan

Koko nimi:

internetstores GmbH

Kotisivu:

Sijainti:

Internet
Yleisarvosana kaupalle
15 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Ostokokemukset (15)
 

Ostokokemukset kaupasta Addnature

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
18.10.2017  |  10:15  |  Iris
Kiitos hyvästä palvelusta. : )
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

17.10.2017  |  21:11  |  Matti
Suurin ongelma koko ostoksessa oli se, että vaikka Addnaturen sivuilla sanottiin, että isokokoiset esineet toimitetaan PostNordin toimesta kotiovelle asti, näin ei minun kohdallani käynyt. Paketin ollessa vielä matkalla, huomasin asian ja soitin sekä Addnaturen että PostNordin asiakaspalveluun ja asialle ei kuulemma voinut tehdä mitään, edes lisämaksusta. Kaiken lisäksi paketit (isot!) toimitettiin PostNordin toimipisteeseen, joka ei edes ollut se lähin kävelymatkan päässä, vaan kauempana. Julkisilla pääsin yhteen suuntaan, mutta taksilla oli pakko tulla takaisin kahden niin ison paketin kanssa, että onnekseni kohdalle sattui farmarimallinen iso taksi, jonka taakse paketit juuri ja juuri mahtuivat, kun takapenkki laskettiin alas. Siihen taksimaksuun upposi kaikki mahdollinen rahallinen etu, jota tilauksellani myös tavoittelin. Tästä jäi ikävä maku suuhun, vaikka itse tuotteet olivatkin juuri sitä, mitä oletin niiden olevan, eli oikein hyviä.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

10.10.2017  |  21:30  |  Mikko
Miinusta tulee hitaasta lähettämisestä ja toimituksen kestosta. Seuranta lähetyksestä tuli nopeasti mutta käytännössä paketti lähti matkaan vasta 2-3vrk tilauksesta. Toimitus oli luvattu tälle päivälle, pakettia ei ole näkynyt ja ainut päivitys lähetyksen liikkeistä on lähteminen Lybeckistä matkaan.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Pahoittelut että paketin lähetyksessä kesti. Lupaamme normaalisti kellonajasta riippuen saman tai seuraavan arkipäivän lähetyksen, ja mutta edellisellä viikolla ollut Saksojen yhdistymisen muistopäivä sekoitti lähetysaikataulua. Skannaamme paketin Lyypekin jälkeen vasta seuraavalla etapilla Suomessa, joten siinä välissä seuranta ei päivity pariin päivään. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jos paketti on vieläkin kateissa.
  17.10.2017  |  16:28

5.9.2017  |  21:34  |  Hilkka
Kaikki toimi hyvin
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 0 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

25.8.2017  |  11:01  |  Marjatta
Toimiva systeemi!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

23.8.2017  |  20:00  |  AhkeraJarkko
Edullinen. Nopea toimitus. Tiesi koko ajan, missä mennään. Eli hyvä yhteydenpito.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

22.8.2017  |  22:28  |  Helena
Helppoa ja nopeaa kaupankäyntiä. Alle viikossa oli tilaus perillä
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 0 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

19.8.2017  |  11:09  |  vaeltaja
Ostin vaellussandaalit.
Samat sandaalit oli zalandolla 40€ halvemmat.
Että näin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hienoa että olet löytänyt tuotteen halvemmalla. Valitettavasti emme kilpaile hinnoissa muiden kauppojen kanssa. Voit kuitenkin palauttaa sandaalit ilmaiseksi ja saat rahasi takaisin. Lisää palautuksesta löydät täältä https://www.addnature.fi/palautukset-hyvitykset.html
  21.8.2017  |  10:35

1.8.2017  |  8:53  |  En suosittele
Tilasin ison teltan Addnaturesta ja toimitusta ei vain näy eikä kuulu vielä melkein kahden viikon jälkeenkään. Ensin en saanut edes lähetystunnusta ja sitäkin joutui metsästämään soittelemalla ympäriinsä ja nyt saatuani sen, saan vain päivästä toiseen toljottaa sitä kuinka se on maannu jo viikon samassa paikassa lyypekissä paikallaan eikä liiku mihinkään! Alkaa jo pikkusen ottaan kupoliin!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei! Emme skannaa paketteja Lyypekin ja Suomen välillä jotta voisimme taata tilauksille mahdollisimman nopean toimituksen.Toimitusaikamme on 3-7 arkipäivää. Mikäli seurannassa ei ole tapahtunut mitään 5 arkipäivään mennessä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
  1.8.2017  |  10:46

12.7.2017  |  0:14  |  Kappyra
Huonoin ostokokemus aikoihin: en saanut tilausvahvistusta, asiakaspalvelu oli."rikki" toimituksessa kesti päivätolkulla, ei kerrottu "seuraavan päivän " toimituksen lähtevän saksasta ja kun tuote lopulta tuli, vastaanotin makuupussin ILMAN suojuspussia hehtaarin kokoisessa säkissä!!! Kuka sellaisella retkeilee???
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Mikäli sinulla on @gmail.com loppuinen sähköpostiosoite, on todennäköistä että google kategorisoi automaattiviestimme suoraan tarjokuset- tai roskapostikansioon. Olemme tietoisia ongelmasta, mutta emme ole vielä pystyneet sitä ratkaisemaan.
Makuupussit toimitetaan isommassa säilytyspussissa, jotta ne kestäisivät pidempään, etenkin untuvamakuupusseissa tämä on tärkeää. Taisitkin olla jo meihin yhteydessä ja lähetimme sinulle uuden suojapussin makuupussille. Mikäli sinulle tulee vielä kysyttävää, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
  1.8.2017  |  10:49

20.6.2017  |  15:13  |  Matti
Tilasin: 372125 La Sportiva Hyper GTX kengät , harmaa (Koko: 43)
Sain paketin jossa oli: Artikkelinumero: 8025228832006
Scarpa Moijito Fresh Shoes Women dark violet/lime ( Koko: 38,5 ).
Miten menetellään, että saisin tilaamani ja maksamani kengät? Postittajalla on mennyt Schweiz ja Suomi sekaisin!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 8 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitämme asian.
  1.8.2017  |  10:51

29.4.2017  |  11:29  |  Rampe
Ostin ilmatäytteisien kajakin, kannattaisi ainakin Gumotexin tuotetietoihin lisätä, että pumppu on ostettava erikseen!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 5 Ei 15
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

20.4.2017  |  15:33  |  VH
Yritin ostaa erään kattilan.
Vaaditte mm.henkilötunnukseni.
Sitä en jaa vähin perustein, joten en pysty asiomaan kanssanne .
Onko muuta tietä
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 30 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei. Voit tilata verkkokaupastamme myös ilman henkilötunnusta. Tällöin sinun tulee maksaa tilauksesi tilauksen yhteydesssä joko verkkopankissa, tai luottokortilla. Henkilötunnus pyydetään Klarnaa varten, jotta he voivat varmentua henkilöstä, ja myöntää laskun tai esimerkiksi osamaksun.
Toivottavasti tästä oli apua.
  24.4.2017  |  16:22

28.3.2017  |  19:55  |  Käsivarteen
Hyvin toimi tilaus ja toimitus, ei mitään valittamista. Huokeella sain ja huomattavasti edullisemmin kengät mitä muualla oli tarjolla.
Verkkokaupoista kun ostelee tavaraa, niin kannattaa tutustua tuotteeseen etukäteen ja säästyy paljolta harmilta. Eli tutustu tuotteeseen ennen kuin tilailet.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 45 Ei 11
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

17.11.2016  |  21:50  |  Antti
Rehellisesti sanottuna ylivoimaisesti huonoin kokemus nettikaupasta ostamisesta. - Ensinnäkin tilauksen mukana ei tullut palautuslomaketta, johon voi täyttää palautettavat tuotteet.
- Yhteydenottolomakkeessa ei toimi yhteydeoton aihetta kuvaava valikko jos valitsee aiheeksi "Tuotteen palautus". Yhteydenoton aiheeksi tulee valita joku muu kuin todellinen aihe.
- Yhteydenottolomakkeen lähetettyyn viestiin/kysymyksiin ei tule muutenkaan mitään vastausta.
- Palautusetiketti, joka pitää tulostaa kaupan verkkosivuilta, ei toimi Suomen Postissa, koska viivakoodeja tai etiketin numerokoodeja ei tunnisteta...onko kaupalla siis edes sopimusta asiakaspalautuksista Postin kanssa?
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 47 Ei 19
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei Antti!
Pahoittelut että kokemuksesi kaupastamme on ollut negatiivinen.
Tuotteen palautuksesta on kaikki tarvittava info kotisivuillamme, mistä tämän voi lukea ennen ostamista. Palautustarra toimii kaikissa Postin konttoreissa tulostamisesta seuraavana päivänä. Tämä tieto lukee myös itse palautusetiketissä. Meillä ei ole Postin kanssa sopimusta asiakaspalautus-sopimusta, vaan kyse on kansainvälisestä palautuksesta. Tämä aiheuttaa aika ajoin Postin henkilökunnalle ongelmia palautuksien käsittelyssä.
Olen ollut yhteydenottolomakkeeseen liittyvästä teknisestä ongelmasta yhteydessä IT-puolelle, ja he pyrkivät korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. Valitettavasti asiakaspalvelumme oli pahasti flunssan kourissa koko viime viikon, ja tästä syystä vastausaika on saattanut viivästyä.
  18.11.2016  |  11:05