Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Addnature

Addnature

Siirry kauppaan

Koko nimi:

internetstores GmbH

Kotisivu:

Sijainti:

Internet
Yleisarvosana kaupalle
6 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Ostokokemukset (6)
 

Ostokokemukset kaupasta Addnature

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
20.6.2017  |  15:13  |  Matti
Tilasin: 372125 La Sportiva Hyper GTX kengät , harmaa (Koko: 43)
Sain paketin jossa oli: Artikkelinumero: 8025228832006
Scarpa Moijito Fresh Shoes Women dark violet/lime ( Koko: 38,5 ).
Miten menetellään, että saisin tilaamani ja maksamani kengät? Postittajalla on mennyt Schweiz ja Suomi sekaisin!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

29.4.2017  |  11:29  |  Rampe
Ostin ilmatäytteisien kajakin, kannattaisi ainakin Gumotexin tuotetietoihin lisätä, että pumppu on ostettava erikseen!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 0 Ei 13
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

20.4.2017  |  15:33  |  VH
Yritin ostaa erään kattilan.
Vaaditte mm.henkilötunnukseni.
Sitä en jaa vähin perustein, joten en pysty asiomaan kanssanne .
Onko muuta tietä
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 26 Ei 4
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei. Voit tilata verkkokaupastamme myös ilman henkilötunnusta. Tällöin sinun tulee maksaa tilauksesi tilauksen yhteydesssä joko verkkopankissa, tai luottokortilla. Henkilötunnus pyydetään Klarnaa varten, jotta he voivat varmentua henkilöstä, ja myöntää laskun tai esimerkiksi osamaksun.
Toivottavasti tästä oli apua.
  24.4.2017  |  16:22

28.3.2017  |  19:55  |  Käsivarteen
Hyvin toimi tilaus ja toimitus, ei mitään valittamista. Huokeella sain ja huomattavasti edullisemmin kengät mitä muualla oli tarjolla.
Verkkokaupoista kun ostelee tavaraa, niin kannattaa tutustua tuotteeseen etukäteen ja säästyy paljolta harmilta. Eli tutustu tuotteeseen ennen kuin tilailet.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 41 Ei 10
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

17.11.2016  |  21:50  |  Antti
Rehellisesti sanottuna ylivoimaisesti huonoin kokemus nettikaupasta ostamisesta. - Ensinnäkin tilauksen mukana ei tullut palautuslomaketta, johon voi täyttää palautettavat tuotteet.
- Yhteydenottolomakkeessa ei toimi yhteydeoton aihetta kuvaava valikko jos valitsee aiheeksi "Tuotteen palautus". Yhteydenoton aiheeksi tulee valita joku muu kuin todellinen aihe.
- Yhteydenottolomakkeen lähetettyyn viestiin/kysymyksiin ei tule muutenkaan mitään vastausta.
- Palautusetiketti, joka pitää tulostaa kaupan verkkosivuilta, ei toimi Suomen Postissa, koska viivakoodeja tai etiketin numerokoodeja ei tunnisteta...onko kaupalla siis edes sopimusta asiakaspalautuksista Postin kanssa?
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 43 Ei 18
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei Antti!
Pahoittelut että kokemuksesi kaupastamme on ollut negatiivinen.
Tuotteen palautuksesta on kaikki tarvittava info kotisivuillamme, mistä tämän voi lukea ennen ostamista. Palautustarra toimii kaikissa Postin konttoreissa tulostamisesta seuraavana päivänä. Tämä tieto lukee myös itse palautusetiketissä. Meillä ei ole Postin kanssa sopimusta asiakaspalautus-sopimusta, vaan kyse on kansainvälisestä palautuksesta. Tämä aiheuttaa aika ajoin Postin henkilökunnalle ongelmia palautuksien käsittelyssä.
Olen ollut yhteydenottolomakkeeseen liittyvästä teknisestä ongelmasta yhteydessä IT-puolelle, ja he pyrkivät korjaamaan ongelman mahdollisimman pian. Valitettavasti asiakaspalvelumme oli pahasti flunssan kourissa koko viime viikon, ja tästä syystä vastausaika on saattanut viivästyä.
  18.11.2016  |  11:05

29.7.2016  |  10:06  |  Anja
Tuotteen reklamointi. Käsittely kestää todella pitkään.Kyselyihin myös vastauksen saaminen.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 57 Ei 19
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei Anja! Ikävä kuulla että et ole ollut tyytyväinen palveluumme. Sesonkiaikana vastauksen saaminen reklamaatioon, saattaa kestää hieman normaalia pidempään. Olethan yhteydessä meihin mikäli sinulla on vielä jotain kysyttävää.
  29.7.2016  |  11:12