Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Boltbox.fi

Boltbox.fi

Siirry kauppaan

Koko nimi:

Kostaco

Kotisivu:

Sijainti:

Internet
Yleisarvosana kaupalle
23 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Kaupan omat lisätiedot
Ostokokemukset (23)
 

Ostokokemukset kaupasta Boltbox.fi

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
29.6.2017  |  9:43  |  Aspa otti yhteyttä heti seuraavana arkipäivänä ja sopi asian.
Perun edellisen kommentin koskien puuttuvaa sinettitarraa. Asiakaspalvelu otti tosiaan yhteyttä seuraavana arkipäivänä ja pahoittelivat sinetin puuttumista. Samoin myös puhelimen vaihto tai peruutus onnistuu. Selvitys on tosin vielä käynnissä. Haluan kuitenkin antaan Ison plussan siitä, että että kun jotain luvataan, se myös pidetään.
17.6.2017 | 11:21 | Toivottovasti ottaa yhteyttä ja sopii asian!
Huijauksen makua! Tilasin kalliin puhelimen (879,00 €) ja yllätyksekseni puhelimen laatikon alkuperäinen sinettitarra oli rikottu ja päälle liimattu uusi. Ei vastausta tiedusteluihin. Ainoa vastaus oli että: hienoa tilauksesi #### on toimitettu perille.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 3 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

8.6.2017  |  12:09  |  Eva-Lisette
Hyvät ja selkeät sivut! Tuote tuli luvatussa ajassa, sekä toivon että tuotevalikoima vielä laajenee!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 6 Ei 16
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

8.6.2017  |  11:29  |  nainen1
Tänään uusi samsung 8:ni oli tullut postissa!
Aika venyi yhdellä arkipäivällä luvatusta, mutta ei tullu paniikkia kun aspa-chatista vastailtiin!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 6 Ei 13
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

22.5.2017  |  22:11  |  Pollux
Euroopan kuluttajakeskuksen tarkistuslista:
1. Varmista, että verkkokauppa kertoo nimensä, katuosoitteensa sekä yhteystiedot, esimerkiksi sähköpostiosoitteensa ja puhelinnumeronsa. Ei löydy tästä kaupasta näitä kaikkia! (ainakaan tänään. Toivottavasti löytyy jatkossa)
2. Tarkista kertooko myyjä sinulle oikeuksistasi virhetilanteissa. No joo, jotenkin. Sivut vielä keskeneräiset, linkit eivät toimi.
3. Varmista ennen tilausta, että olet selvillä kauppahinnasta kaikkine kuluineen, toimitusajankohdasta, maksutavasta sekä muista kaupan ehdoista.
4. Parhaan turvan saat maksamalla luottokortilla. Ei ole.
5. Tarkista peruutusoikeutesi.
Nihkeä suhtautuminen tilauksen peruuttamiseen.
6. Varmista, että olet saanut kaiken tarvitsemasi tiedon tuotteesta/palvelusta, jonka aiot hankkia.
7. Lue myyjän tietosuojaseloste.
Mikään määräaika ei pitänyt lähellekkään luvatusta, ostajaa kusetettiin joka käänteessä katteettomilla lupauksilla. Tuote saapui viikon myöhässä. Myyjään saa yhteyden vain sähköpostilla tai chatilla, ei kuitenkaan joka päivä. Tiedottaminen tilauksen tilasta ontuu, ei yllä lähellekään parhaita käytäntöjä. En suosittele. En myöskään käytä kyseistä kauppaa enää ikinä, koska fiilis on huono. Jatkossa tilaan vain sellaisista kaupoista, joissa voi maksaa luottokortilla. Ompahan edes jonkinlainen takaisinmaksuturva olemassa. Toivottavasti kauppa kehittää toimintatapojansa jatkossa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 29 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Kiitos palautteesta.
1) Meillä ei ole puhelinpalvelua eikä myymälää. Tämä näkyy hinnoissamme.
2) Olemme suomalainen verkkokauppa (alk 1.5), joten toimintaamme sitoo aivan normaalisti kuluttajansuojalaki (ilmoitettu toimitusehdoissa).
3) Hintoihimme sisältyy myös postikulut (ilmoitettu tuotesivulla).
4) Verkkokaupassamme voi maksaa myös luottokortilla (ilmoitettu tuotesivulla).
5) Tarjoamme asiakkaillemme maksuttomat palautukset (ilmoitettu tuotesivulla).

Pahoittelen, että toimituksesi on ollut myöhässä ja ettet ole saanut tästä tarkempaa tietoa. Näin pitkän viivästyksen korvaamme aina asiakkaalle, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Mukavaa kesää kaikesta huolimatta!
  23.5.2017  |  16:30

4.5.2017  |  14:55  |  Kapalm
päivän myöhässä tuli arviosta,oli tuossa kyllä vappukin välissä.Paketti tuli suoraan amazon.de:stä,kuitissa luki boltbox.Eipä valittamista,suosittelen jos ei halua itse metsästää ulkomailta tuotetta.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 7 Ei 4
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

14.3.2017  |  19:08  |  Mach1
Tilasin 1.3 Acer xb271hu näytön. Näyttö huomattavasti edullisempi kuin muissa liikkeissä. Näyttö lähti vasta 7.3 Saksasta tulemaan ja oli minulla 14.3. Toimitusaika luvatusta hiukan venyi, mutta ei voi kuin suositella.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 11 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

6.3.2017  |  21:46  |  Tatur
Canonin kameran tilasin viikko sitten (27.02) ja tänään 06.03 oli tullut perille.
Laitoin myös eilen Nintendo Switchin tilaukseen toivottavasti tulee myös ajallaan.

Asiakaspalvelusta ette vielä vastailleet oletteko laajentamassa konsoli-osastoa?
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 11 Ei 10
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

6.3.2017  |  19:38  |  Turtsi
Ystävällinen chatti ja helppo asioiminen. Iso plussa siitä että kaikki toimitettiin ajoissa!
Tulen ostamaan jatkossakin täältä!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 9
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

6.3.2017  |  18:47  |  Elias
Olen firmasta yhteinsä nyt neljä kertaa tilannut.
Sivun ulkoasu on tosi selvä ja helppo asioida. Iso plussa tästä.
Aspa chatista voitaisiin tosin vähän nopeamminkin vastailla yleinsä mennyt noin tunti. Viikonloppusin joskus useampikin.

Neljästä kerrasta tuote on tullut ajallaan kolme kertaa ja kerran muutaman päivän myöhässä, mikä oli tosin jouluaikaan.
Kaiken kaikkiaan kumminkin jäänyt hyvä fiilis lafkasta hinnat parhaimistoa, selkeät sivut ja live seuranta tuotteille.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 8
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

28.2.2017  |  22:13  |  neim
24.2.2017 | 14:01 Kirjoitin oman arvosteluni Boltboxista.
Vähän mielipiteeni äkkipikaisen arvostelun jälkeen muuttui, koska suurimmaksi osaksi tämä johtui omista epäilyksiltä ja aspan heikosta tiedottamisesta. (Siinä isoin petrattava teille Boltbox)

24.2.2017 16:06 Tuote oli ovella.
Tuote oli juuri se mitä oli luvattu, hyvin pakattu ja uusi.
Erinomainen, etten sanoisi!

Kyllä tämän ensimmäisen kokemuksen jälkeen kuitenkin taivun siihen, että voin suositella, itse ajattelin ainakin käyttää kyseistä puljua jatkossakin.
Ehkä ei nopein mahdollinen toimitus, mutta tuntuu vaikeuksien jälkeen kuitenkin hyvältä paikalta :)
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 5 Ei 8
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

8.2.2017  |  11:02  |  Jasse.N
Viikossa tuli perille tuote, hyvin toimi aspa-chattiki ainakin arkisin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 9 Ei 10
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

30.1.2017  |  16:34  |  Marimy
Tuote myöhästyi lähes kaksi viikkoa alkuperäisestä toimitusajasta. Myöhästymisestä ei informoitu minua myyjän toimesta vaan minun piti useita kertoja kysellä tuotteen perään. Lopulta tuote toimitettiin nopeasti kun valitin asiasta maksun välittäneen Pay Palin kautta. Vastaukset sinällään olivat kyllä aina ystävällisiä ja lopulta saapunut tuote oli se mitä piti.
Yritys käyttää tuotteiden toimitukseen UPS:ia, jonka kanssa oli myös todella vaikeaa asioida, sillä he eivät suostu toimittamaan paketteja ilta-aikaan, viikonloppuisin tai kertomaan etukäteen moneltako saapuvat tai jättämään pakettia noutopisteeseen. Tämä on työssäkäyvälle ihmiselle mahdotonta. Jouduin soittamaan myös UPS:lle kolme kertaa, jotta toimitus lopulta onnistui.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 18 Ei 3
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei ja kiitos palautteesta. Pahoittelen viivästynyttä toimitusta. UPS pääsääntöisesti on toimittanut joustavasti toimitukset myös työpaikalle, mikäli tämä on vastaanottajalle kätevämpi ratkaisu. Ikävä kuulla, että kohdallasi UPS on aiheuttanut ongelmia tilauksen vastaanottamisessa. Otamme tästä opiksi.
  30.1.2017  |  18:16

14.1.2017  |  12:45  |  lupedius
Hienot sivut ja helppo asioida. Tilasin Sony Xperian tuli päivän luvattua myöhemmin.
Aspasta vastailtiin 30min-2h viivellä, arkipäivinä ku kirjottelin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 11
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

13.1.2017  |  17:35  |  Ukkonen
Tilasin Samsungin puhelimen, halvalla kun lähti. Asiakaspalvelu kesti vastata tunti kysymykseeni. Tilaus tuli ajallaan!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 7 Ei 10
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

13.1.2017  |  12:32  |  toivottavasti ei sittenkään huijattu
12.1.2017:
Tämä yritys on huijaus, ei kannata missään nimessä tilata!!!
Tilasin 440e arvoisen tuotteen, sain 3.1.2017 mailin jossa ilmoitettiin että tuote on lähetetty, toimitus kuulemma perillä 4.-6.1., ja että saan pakkauksen seurantatunnuksen seuraavana päivänä. Tämän jälkeen tilauksesta tai firmasta ei ole kuulunut mitään. Yritys ei vastaa sähköposteihin eikä asiakaspalveluchattiin, soitin kuriiripalveluunkin eikä heidän systeemissään ole mitään minun osoitteeseeni tulevaa pakettia. Paytrail ei pysty kuulemma perumaan maksua, eli jään ilmeisesti ilman tilaamaani tuotetta, 440 euroa köyhempänä.

Muokkaus 13.1.2017:
Yllä olevaan 440e arvoiseen tilaukseen liittyen, yrityksestä otettiin eilen yhteyttä ja luvattiin lähetys ja seurantanumero pikimmiten. Odottelen nyt toiveikkaana, ja jos kaikki menee hyvin, korjaan ostokokemukseni tänne.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 25 Ei 10
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Meillä on ollut hieman ruuhkaa asiakaspalvelussa vuoden vaihteessa - teemme kaikkemme, jottei vastaavaa ruuhkaa jatkossa syntyisi.
Konsta / Asiakaspalvelu
  13.1.2017  |  17:32

5.1.2017  |  14:08  |  HMN
Ostaminen oli helppoa, tuote toimiva ja sopiva hinta-laatusuhteeltaan, mutta kuljetus tökki. Tilauksesta saapumiseen kului yhteensä 15 päivää. Toimitus tapahtui lähettifirmalla, joka ei tullut paikalle sovittuina ajankohtina. Lopulta sovin hakevani tuotteen toimipisteestä ja kun tuote oli jo ollut hyppysissä pari päivää, sain postissa lapun, että paketti on haettavissa konttorilta. Ei tainnut tieto ihan kulkea.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 3
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

13.12.2016  |  19:02  |  Mutjake
Hieman epäillen tilasin uuden luurin satasen halvemmalla suoraan kotiovelle _ilmasilla_ posteilla Suomen hintoihin verrattuna. Paketti tuli Saksasta viikossa ja tuote oli täysin uusi ja toimiva.
Asiakaspalvelu ei aivan heti vastannut, mutta otti myöhemmin sähköpostilla yhteyttä työaikansa ulkopuolella!

Vaikka firma on uusi ja ilmeisesti Virossa, niin ei voi muuta kuin suositella!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 12 Ei 16
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

7.12.2016  |  23:14  |  JMM
Hinnat kohdillaan!! Toimitus aika ei ihan pitänyt kun posti halusi säilöä lähetystä lhes viikon
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 11 Ei 15
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

6.12.2016  |  16:41  |  Tyytyväinen
Ihan JEES
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 12 Ei 18
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

14.11.2016  |  19:32  |  JuPe
Luotettavan tuntuinen firma. Laitoin tilauksen illalla, sain heti vahvistusviestin sähköpostilla. Seuraavana päivänä paketti oli UPS:n kuljetuksessa ja seurantakoodilla näki netin kautta missä paketti oli tulossa. Galaxy S7 saapui Saksasta 4 päivässä.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 19 Ei 20
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

2.11.2016  |  16:02  |  Janbe
Samsung Edgen tilasin perjantaina iltapäivällä, tänään (keskiviikkona) oli tullut paketti perille.
Sivut oli selkeät ja helppo asioida, asiakaspalvelua en käyttänyt.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 18 Ei 18
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

2.11.2016  |  15:30  |  Hiukset Silmillä
Paypallilla maksoin 5;tenä arkipäivänä tuli tuote perille, voisi tietenkin olla nopeampikin :)
Selkeistä sivuista ja halvoista hinnoista plussaa!
Asiakaspalvelussa vastattiin n. 30min viivellä.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 20 Ei 24
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

30.10.2016  |  21:41  |  chossi
Helppo tilata ja nopea toimitus - kaikki toimi niin kuin pitikin!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 21 Ei 24
Ilmoita asiattomasta arvostelusta