Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies, kirja


Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies, kirja
Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies, kirja
1 / 1
Halvin hinta ilman toimituskuluja
Halvin: Booky.fi

Halvin hinta toimitettuna 94,60 €

Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies, kirja

Ilmoita virheellisestä tiedosta

ISBN9780538727198
Julkaisuvuosi2002
Kielieng
KirjoittajaSusan Jones; Susan Jones; Ted Spiegel; Ted Spiegel
KustantajaSouth Western College
Sivumäärä224
UlkoasuBB

Arvostelut  -   tätä mieltä muut ovat olleet tuotteesta

0
5 tähteä (0 kpl)
0
4 tähteä (0 kpl)
0
3 tähteä (0 kpl)
0
2 tähteä (0 kpl)
0
1 tähteä (0 kpl)

Arvostelu

 (01.01.1970)

plusvote

0
01.01.1970

Hintakehitys

Korkein hinta
90,70 €  
Keskihinta
90,70 €  
Alin hinta
90,70 €  

Odota hetki... Ladataan hintagraafia.

loader
Päivitetty 25.10.2023 08:10. Hintaseuranta ei vastaa hintojen ja tuotetietojen oikeellisuudesta. Tarkista aina ennen tuotteen ostamista hinta, toimituskulut, toimitusaika sekä muut tiedot kaupan sivuilta.