Media Strategies for Marketing Places in Crisis - Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations (Avraham, Eli Ketter, Eran), kirja


Media Strategies for Marketing Places in Crisis - Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations (Avraham, Eli Ketter, Eran), kirja
Media Strategies for Marketing Places in Crisis - Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations (Avraham, Eli Ketter, Eran), kirja
1 / 1
Halvin hinta ilman toimituskuluja
Halvin: Booky.fi

Halvin hinta toimitettuna 66,40 €

Media Strategies for Marketing Places in Crisis - Improving the Image of Cities, Countries and Tourist Destinations (Avraham, Eli Ketter, Eran), kirja

Ilmoita virheellisestä tiedosta

ISBN9780750684521

Arvostelut  -   tätä mieltä muut ovat olleet tuotteesta

0
5 tähteä (0 kpl)
0
4 tähteä (0 kpl)
0
3 tähteä (0 kpl)
0
2 tähteä (0 kpl)
0
1 tähteä (0 kpl)

Arvostelu

 (01.01.1970)

plusvote

0
01.01.1970

Hintakehitys

Korkein hinta
62,50 €  
Keskihinta
62,50 €  
Alin hinta
62,50 €  

Odota hetki... Ladataan hintagraafia.

loader
Päivitetty 24.10.2023 18:10. Hintaseuranta ei vastaa hintojen ja tuotetietojen oikeellisuudesta. Tarkista aina ennen tuotteen ostamista hinta, toimituskulut, toimitusaika sekä muut tiedot kaupan sivuilta.