20.6.2024 | 23.42 | Juhissi |
|
Monta kertaa täältä ostaneena ei ole ollut ongelmaa. Hinnat yleensä kilpailukykyiset ja usein 5e ale-promoja. Suosittelen lämpimästi.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
Kauppiaan vastine:
|
Kiitos palautteesta!
|
|
13.11.2024 | 16:08
|
Niin kauan kun tuotteissa ei ole vikaa, kauppa toimii hyvin. Mutta mikäli satutte saamaan viallisen tuotteen, on edessä luultavasti turhaa takkuamista ja typeröintiä päiväkaupalla. Kannattaako ottaa riski? Alempana hieman tarkemmin kuvausta heidän toiminnastaan omien kokemusteni perusteella:
Jos vikaa löytyy, asiakaspalvelun kanssa saa aina vääntää tyhjästä monta päivää että viimein saavat toimitettua toimivan tuotteen. Toiminta on lähtökohtaisesti töykeää. Tällä kertaa sain itse viallisen ps5-levyn Miles Morales-pelistä (tästä on Redditissä keskusteluja, asennus pysähtyy 79% eikä tästä usein pääse eteenpäin kuin uudella levyllä - ilmeisesti jokin virheellinen erä päässyt liikenteeseen), ja kun ilmoitin että tarvitsisin uuden levyn ja tiedustelin pitääkö minun lähettää viallinen takaisin, sain vastauksen että "levyssä tuskin on vikaa". Konsolini kuitenkin toistaa muut levyt ilman virheitä ja tuossa asennus pysähtyy tiettyyn kohtaan ja tulee virheilmoitus että kopiointi ei onnistunut.
Lähetin tästä jopa videon myyjälle, jossa näkyy käytännössä mitä tapahtuu. Silti tässä ollaan nyt turhaan pari päivää lähetelty sähköpostia edestakaisin, eli odotan edelleen koska saan toimivan tuotteen, tai myyjä edes suostuu tekemään jotain asialle. Tässä vaiheessa olisin jo valmis purkamaan kaupankin, mutta tähänkään ehdotukseen en ole saanut vastausta. Puhelimeen ei myöskään vastattu kun yritin sitä kautta tavoitella.
Kehotan varovaisuuteen, mikäli siis VPD:ltä suunnittelette tilaavanne. Mikäli satutte saamaan viallisen tuotteen, sen vaihto tai palautus saattaa olla helvetillisen hankalaa heti puolustuskannalle käyvän, "asiakas on aina väärässä"-asenteisen asiakaspalvelun kanssa takutessa. Tämä on todella ihmeellistä asennoitumista, sillä olen asiakas joka on aiemmin ostanut heiltä tavaraa tuhansien eurojen arvosta. Ja sillon harvoin kun minulla on jokin ongelma tuotteen kanssa, se kyseenalaistetaan heti. Olenko hankala asiakas koska haluan että kun ostan jotain, SE TOIMII? Aiemmin minulla oli ongelmia myös VPD:ltä ostetun Nintendo Switchin kanssa. Siinä takkuaminen kesti useita kuukausia että sain toimivan tuotteen.
Jos tuotteessa ei ole vikaa, homma toimii hyvin, mutta kannattaako ottaa riskiä? Huvittavasti muuten tuolla "kaupan omat lisätiedot"-sivulla "Takuu ja huolto"-kohdan alapuolella on pelkkää tyhjää. :) Tämä on todenmukaista kyllä, takuu ja huolto on aika olematonta tässä firmassa.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
Kauppiaan vastine:
|
Kiitos palautteesta. Pahoittelemme että olet kokenut takuupalvelumme epäkohteliaaksi. Myönnämme, että olimme aikaisemmin liian tiukkoja takuuehtojen kanssa. Olemme ottaneet tuosta opiksemme ja nykyään takuuasiointi hoituu kauttamme sujuvasti.
|
|
13.11.2024 | 16:18
|
19.10.2019 | 22.40 | Soppis36 |
|
Toimi kuten luvattiin, koodi tuli välittömästi spostiin.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
Kauppiaan vastine:
|
Kiitos palautteesta!
|
|
13.11.2024 | 16:05
|
27.2.2018 | 15.31 | Teemu1 |
|
Tilasin ps4 pelin joulukuussa hyvissä ajoin ennen Joulua lahjaksi toiselle. Toimitusajaksi luvattiin 1-2pv kirjeenä. Helmikuussa tuli viesti sähköpostiin, että tuote on nyt lähetetty! Mitään ilmoitusta ei tullut, että tuote olisi loppunut tms. Asiakaspalvelusta ei hyvitetty asiaa mitenkään, kerrottiin vain pahoittelut pitkästä toimitusajasta.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
13.6.2017 | 23.59 | Karppu |
|
Todella nopea toimitus!
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|