Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Addnature

Addnature

Siirry kauppaan

Koko nimi:

internetstores GmbH

Kotisivu:

Sijainti:

Internet
Yleisarvosana kaupalle
27 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Ostokokemukset (27)
 

Ostokokemukset kaupasta Addnature

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
11.12.2017  |  11:26  |  Pettynyt asiakas
" Pettynyt asiakas " viestiin lisään Adnaturelle : pyydätte ottamaan yhteyden. Olen ottanut useampaan otteeseen yhteyttä teihin ja lopputulos oli etten saanut rahojani takaisin, vaan minulla on 2 tuotetta, vaikka toimin teidän antamienne ohjeiden mukaan.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

7.12.2017  |  14:19  |  Celia
Osamaksu onnistui kätevästi Klarnalla, toimitus oli nopea ja tuote juuri sellainen kuin odotin sen olevan.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

6.12.2017  |  5:49  |  Petri
Todella helppo ostaa ja nopea toimitus
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

5.12.2017  |  20:25  |  Hokaone
Hyvä hinta-laatusuhde.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 4 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

28.11.2017  |  9:31  |  S.-A.
Kaikki sujui ongelmitta, ja paketti saapui todella nopeasti noutopisteeseen.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 6 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

22.11.2017  |  20:32  |  pettynyt asiakas
Todella huonoa ja hidasta palvelua. Sähköpostissa sain ohjeita kuinka toimin , kun tuotteeni meni reklamaatioon. Noudatin asiakaspalvelusta sähköpostin välityksellä saamiani ohjeita ja lopputulos ei ollut sellainen kuin minulle luvattiin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 6 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Pahoittelut ettei reklamaatio mennyt niinkuin oli luvattu. Ottaisitko yhteyttä asiakaspalveluumme tilausnumerosi kanssa, ja tarkistamme asian?
  30.11.2017  |  15:59

15.11.2017  |  20:57  |  Kirsi
Nopea toimitus ja tuotteet kuvauksen mukaisia! Suosittelen :)
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 13 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

15.11.2017  |  0:00  |  Eljis
Tavara on laadukas ja tuli nopeasti lähelle. Kiitos palvelustanne. Elja/Arja
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 19 Ei 3
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

8.11.2017  |  10:51  |  Perfetto
Kaikki sujui kuten luvattu ja asiointi oli helppoa ja nopeaa. Suosittelen!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 17 Ei 3
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

7.11.2017  |  20:14  |  HoooKooo
Tuote vastasi hyvin kuvausta. nopea toimitus.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 26 Ei 3
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

2.11.2017  |  12:11  |  annu
nopea toimitus ilahdutti
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 17 Ei 3
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

1.11.2017  |  17:08  |  Arctic circle
Sain sähköpostitse allennuskoodin mutta ostotilanteessa koodia ei huomioitu joten otin asiakaspalveluun yhteyttä joka vastasi nopeasti ja ystävällisesti korjasi tilanteen joten hyvä asiakaspalvelu mutta osan tuotteen kohdalla puutteelliset tuoteselosteet.Tekisin ostosta jatkossakin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 18 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

30.10.2017  |  22:28  |  brenna
Erittäin nopea toimitus
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 18 Ei 3
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

18.10.2017  |  10:15  |  Iris
Kiitos hyvästä palvelusta. : )
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 18 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

17.10.2017  |  21:11  |  Matti
Suurin ongelma koko ostoksessa oli se, että vaikka Addnaturen sivuilla sanottiin, että isokokoiset esineet toimitetaan PostNordin toimesta kotiovelle asti, näin ei minun kohdallani käynyt. Paketin ollessa vielä matkalla, huomasin asian ja soitin sekä Addnaturen että PostNordin asiakaspalveluun ja asialle ei kuulemma voinut tehdä mitään, edes lisämaksusta. Kaiken lisäksi paketit (isot!) toimitettiin PostNordin toimipisteeseen, joka ei edes ollut se lähin kävelymatkan päässä, vaan kauempana. Julkisilla pääsin yhteen suuntaan, mutta taksilla oli pakko tulla takaisin kahden niin ison paketin kanssa, että onnekseni kohdalle sattui farmarimallinen iso taksi, jonka taakse paketit juuri ja juuri mahtuivat, kun takapenkki laskettiin alas. Siihen taksimaksuun upposi kaikki mahdollinen rahallinen etu, jota tilauksellani myös tavoittelin. Tästä jäi ikävä maku suuhun, vaikka itse tuotteet olivatkin juuri sitä, mitä oletin niiden olevan, eli oikein hyviä.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 15 Ei 3
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

10.10.2017  |  21:30  |  Mikko
Miinusta tulee hitaasta lähettämisestä ja toimituksen kestosta. Seuranta lähetyksestä tuli nopeasti mutta käytännössä paketti lähti matkaan vasta 2-3vrk tilauksesta. Toimitus oli luvattu tälle päivälle, pakettia ei ole näkynyt ja ainut päivitys lähetyksen liikkeistä on lähteminen Lybeckistä matkaan.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 17 Ei 0
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Pahoittelut että paketin lähetyksessä kesti. Lupaamme normaalisti kellonajasta riippuen saman tai seuraavan arkipäivän lähetyksen, ja mutta edellisellä viikolla ollut Saksojen yhdistymisen muistopäivä sekoitti lähetysaikataulua. Skannaamme paketin Lyypekin jälkeen vasta seuraavalla etapilla Suomessa, joten siinä välissä seuranta ei päivity pariin päivään. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme jos paketti on vieläkin kateissa.
  17.10.2017  |  16:28

5.9.2017  |  21:34  |  Hilkka
Kaikki toimi hyvin
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 30 Ei 6
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

25.8.2017  |  11:01  |  Marjatta
Toimiva systeemi!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 28 Ei 1
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

23.8.2017  |  20:00  |  AhkeraJarkko
Edullinen. Nopea toimitus. Tiesi koko ajan, missä mennään. Eli hyvä yhteydenpito.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 16 Ei 4
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

22.8.2017  |  22:28  |  Helena
Helppoa ja nopeaa kaupankäyntiä. Alle viikossa oli tilaus perillä
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 17 Ei 4
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

19.8.2017  |  11:09  |  vaeltaja
Ostin vaellussandaalit.
Samat sandaalit oli zalandolla 40€ halvemmat.
Että näin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 17 Ei 3
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hienoa että olet löytänyt tuotteen halvemmalla. Valitettavasti emme kilpaile hinnoissa muiden kauppojen kanssa. Voit kuitenkin palauttaa sandaalit ilmaiseksi ja saat rahasi takaisin. Lisää palautuksesta löydät täältä https://www.addnature.fi/palautukset-hyvitykset.html
  21.8.2017  |  10:35

1.8.2017  |  8:53  |  En suosittele
Tilasin ison teltan Addnaturesta ja toimitusta ei vain näy eikä kuulu vielä melkein kahden viikon jälkeenkään. Ensin en saanut edes lähetystunnusta ja sitäkin joutui metsästämään soittelemalla ympäriinsä ja nyt saatuani sen, saan vain päivästä toiseen toljottaa sitä kuinka se on maannu jo viikon samassa paikassa lyypekissä paikallaan eikä liiku mihinkään! Alkaa jo pikkusen ottaan kupoliin!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 22 Ei 4
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei! Emme skannaa paketteja Lyypekin ja Suomen välillä jotta voisimme taata tilauksille mahdollisimman nopean toimituksen.Toimitusaikamme on 3-7 arkipäivää. Mikäli seurannassa ei ole tapahtunut mitään 5 arkipäivään mennessä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
  1.8.2017  |  10:46

12.7.2017  |  0:14  |  Kappyra
Huonoin ostokokemus aikoihin: en saanut tilausvahvistusta, asiakaspalvelu oli."rikki" toimituksessa kesti päivätolkulla, ei kerrottu "seuraavan päivän " toimituksen lähtevän saksasta ja kun tuote lopulta tuli, vastaanotin makuupussin ILMAN suojuspussia hehtaarin kokoisessa säkissä!!! Kuka sellaisella retkeilee???
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 25 Ei 4
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Mikäli sinulla on @gmail.com loppuinen sähköpostiosoite, on todennäköistä että google kategorisoi automaattiviestimme suoraan tarjokuset- tai roskapostikansioon. Olemme tietoisia ongelmasta, mutta emme ole vielä pystyneet sitä ratkaisemaan.
Makuupussit toimitetaan isommassa säilytyspussissa, jotta ne kestäisivät pidempään, etenkin untuvamakuupusseissa tämä on tärkeää. Taisitkin olla jo meihin yhteydessä ja lähetimme sinulle uuden suojapussin makuupussille. Mikäli sinulle tulee vielä kysyttävää, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.
  1.8.2017  |  10:49

20.6.2017  |  15:13  |  Matti
Tilasin: 372125 La Sportiva Hyper GTX kengät , harmaa (Koko: 43)
Sain paketin jossa oli: Artikkelinumero: 8025228832006
Scarpa Moijito Fresh Shoes Women dark violet/lime ( Koko: 38,5 ).
Miten menetellään, että saisin tilaamani ja maksamani kengät? Postittajalla on mennyt Schweiz ja Suomi sekaisin!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 23 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Olethan yhteydessä asiakaspalveluumme niin selvitämme asian.
  1.8.2017  |  10:51

29.4.2017  |  11:29  |  Rampe
Ostin ilmatäytteisien kajakin, kannattaisi ainakin Gumotexin tuotetietoihin lisätä, että pumppu on ostettava erikseen!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 24 Ei 17
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

20.4.2017  |  15:33  |  VH
Yritin ostaa erään kattilan.
Vaaditte mm.henkilötunnukseni.
Sitä en jaa vähin perustein, joten en pysty asiomaan kanssanne .
Onko muuta tietä
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 50 Ei 6
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei. Voit tilata verkkokaupastamme myös ilman henkilötunnusta. Tällöin sinun tulee maksaa tilauksesi tilauksen yhteydesssä joko verkkopankissa, tai luottokortilla. Henkilötunnus pyydetään Klarnaa varten, jotta he voivat varmentua henkilöstä, ja myöntää laskun tai esimerkiksi osamaksun.
Toivottavasti tästä oli apua.
  24.4.2017  |  16:22

28.3.2017  |  19:55  |  Käsivarteen
Hyvin toimi tilaus ja toimitus, ei mitään valittamista. Huokeella sain ja huomattavasti edullisemmin kengät mitä muualla oli tarjolla.
Verkkokaupoista kun ostelee tavaraa, niin kannattaa tutustua tuotteeseen etukäteen ja säästyy paljolta harmilta. Eli tutustu tuotteeseen ennen kuin tilailet.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 62 Ei 11
Ilmoita asiattomasta arvostelusta