Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  Boltbox.fi

Boltbox.fi

Siirry kauppaan

Koko nimi:

Kostaco

Kotisivu:

Sijainti:

Internet
Yleisarvosana kaupalle
21 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Kaupan omat lisätiedot
Ostokokemukset (21)
 

Ostokokemukset kaupasta Boltbox.fi

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
13.4.2018  |  22:25  |  Sepi
En voi suositella sillä luvattu toimitusaika ei pitänyt alkuunkaan paikkaansa.
Alunperin luvattiin tuotteelle 4-5 päivän toimitusaika, kuitenkin kun tein tilauksen loppuun ilmoitettiinkin ajaksi 5-7 päivää. No eipä tämäkään lopulta toteutunut ja tuote lähetettiin vasta 5 päivän kuluttua tilauksesta ja lopullinen toimitusaika venähti 10 (arki)päivän pituiseksi.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 0 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

9.4.2018  |  21:23  |  pave
Tilatun tavaran (matkapuhelin) toimitukseen en sano mitään negatiivistä, kohtuullisessa ajassa tullut perille. Helvetti alkaa kun haluaa kommunikoida asiakaspalvelun kanssa. Kuten arvostelussa 2.1.2018 jo kerrottu, asiakaspalveluun ei saa yhteyttä lainkaan, ei chatin kautta, ei sähköposteilla. Miten joku voi palauttaa tavara tällaisella vit...maisella "asiakaspalvelulla". Feikki bolttiboksi, en suosittele.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 1 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

23.2.2018  |  14:09  |  Spirolito
Löysin haluamani kameran helposti sivuilta ja tilaaminen oli helppoa. Selkeät sivut. Tajusin kuitenkin tilanneeni väärän värisen, mutta aspasta onneksi saatiin vaihdettua oikeaan väriin melko nopeasti. Sain paketin päivän myöhässä luvatusta ajasta kotiin toimitettuna. Myöhästyminen saattoi kuitenkin johtua tuosta värinvaihdosta. Kaiken kaikkiaan sujuvaa kauapantekoa!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 7 Ei 6
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

23.2.2018  |  11:21  |  MMP93
Olen tilannut nyt vuoden mittaan useaan otteeseen lafkasta pääosin osia pelikoneeseen.
Osat tulleet vähä vaihtelevasti perille, useimitten kumminkin ihan ajallaan.
Aspasta vastaillaa ilmeisesti kun jaksetaan.Pääosin kumminkin tosityytyväinen, säästänyt monet eurot lafkan hintaseurannasta löydettyäni. Palautuskin toiminut tähänmennessä ongelmitta.Jos haluaa hyvää&nopeaa asiakaspalvelua ja 100% kuljetusnopeuden kannataa ehkä muualta tilata. Toisaalta, jos haluaa rahaa säästellä niinkuin meikäläinen niin täältä
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 6
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

22.2.2018  |  12:51  |  Judas
Ostaminen tosi helppoa, sivun layoutti mielyttävä!
Muutaman kerran tilannu ja kerran toimitus tuli pari päivää myöhässä.
Chatista vastaillaan pikkuviiveellä.

Kaiken kaikkiaan toiminu itelläni hyvin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 8 Ei 6
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

2.2.2018  |  18:25  |  Pettynyt
En millään voi suositella ko. verkkokauppaa. Huijattu olo. Jos tarvii tilata halvalla ulkomailta, niin valitse iso ja luotettava ketju - niitä löytyy.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 8 Ei 18
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei, olisimme mielellämme kuulleet, mikä tilauksesi suhteen mennyt metsään, jotta voisimme ottaa tästä opiksi. Kiitos kuitenkin palautteesta.
  27.2.2018  |  01:25

29.1.2018  |  14:36  |  Osmodraama
Paljon parjattu asiakaspalvelu toimi omalla kohdallani loisavasti ja kaikkiin vastauksiini vastattiin aina viimeistään vuorokauden kuluessa. Ostaminen oli helppoa ja näytön (Alienware AW3418DW) hinta oli edullisin. Ainoa miinus tulee muutaman päivän myöhästyneestä toimituksesta, joskin sekään ei suoranaisesti ollut firman vika, vaan johtuin kuljetusliikkeen vaihtumisesta seuranneista viivästyksistä. Eli kaiken kaikkiaan hyvä kauppa, josta varmasti tulee pieniä miinuspuoliakin esille, mutta koska kyseessä tuore ja pieni firma se heille vielä suotakoon.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 5 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

15.1.2018  |  23:34  |  Babalito
Ostin täältä puhelimen, koska oli halvin hinta ko. tuotteelle. Ostaminen meni sujuvasti. Aspasta vastattiin kysymyksiini seuraavana päivänä. Toimituksessa kesti 1 pvä enemmän kuin luvattiin, mutta se ei haitannut.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 8 Ei 7
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

2.1.2018  |  20:39  |  n300zx
Asiakaspalveluun ei saa yhteyttä lainkaan. 12 Päivää on kulunut, kun esitin kysymyksen asiakaspalautuksen ohjeista, minkäänlaista vastausta ei tule. Viestiä olen laittanut 3 sähköpostiosoitteeseen ja chat palveluun, mistään ei vastata.
Tämän lisäksi toimitus oli erittäin huono, kesti 18 päivää, että paketti oli hallussani, kuriiri ei osaa soittaa etukäteen tulostaan vaikka erikseen dhl asiakaspalvelun
(maksullinen) kautta sitä pyysin, kun ensimmäisen toimituksen aikaan olin luonnollisesti töissä. Toimitusyritys oli klo 10 vaikka lupaillaan, että toimitukset tapahtuvat ilta-aikaan, joka työssä käyvälle sopisi mainioisti, mutta ei pitänyt sekään paikkaansa. Sain siis viallisen tuotteen ja olen yrittänyt tehdä siitä asiakaspalutusta, koska näiden kokemusten jälkeen en enää halua odotella korvaavaa tuotetta tilalle. Nyt odottelen, että saanko koskaan rahojani takaisin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 13 Ei 7
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei, kiitos palautteestasi. Pahoittelen viipynyttä vastausta. Parhaan käsitykseni mukaan tapauksesi on käsitelty ja palautus on onnistunut normaalisti.
  6.1.2018  |  10:12

11.12.2017  |  18:21  |  Liina
Tilaamani Canonin kamera tuli juuri kotiovelle. Tuote vastasi sitä mitä tilasin. Toimitusaika oli vähän pidempi kuin piti ja vaikka en ollut paikalla kun kuriiri kävi ovelle tuomassa ekan kerran niin saatiin puhelimitse helposti sovittua uusi toimitusaika vielä samalle illalle! Tosi hyvä palvelu ja aion käyttää jatkossakin.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 9 Ei 4
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

23.11.2017  |  14:51  |  Erinoja
Nyt muutaman kerran tilanneena, ihan tyytyväinen kyseiseen lafkaan.
Kerran tuli pari päivää luvattua myöhemmin perille. Aspasta vastailtiin vähän hitaasti mutta tämä ok.
Kerran jouduin tilauksen perumaan, rahat tulivat muistaakseni 2-3 päivässä takaisin.

Muuten tullut aina ajoissa omat tilaukseni ja hyvä fiilis jäänyt firmasta!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 13 Ei 7
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

18.10.2017  |  15:42  |  iamgibbe
Tilasin Samsung S8. Kaikki sujui hyvin, ei valittamista.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 15 Ei 9
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

14.10.2017  |  21:48  |  Hy
Hintataso erittäin hyvä, useammassa tuotteessa, suomen halvinta. Toimitus saapui luvatussa ajassa perille.
Valitettavasti maanantaikappale osui omalle kohdalle, mutta tuotteen palautus onnistui.

Asiakaspalvelusta vastauksen saaminen kesti lähes 5 päivää (tuli ehkä fiilis ignorataanko tarkotuksella), mutta asia hoitui loputa oikein hyvin.

Suosittelen.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 9
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Hei, pahoittelen vastauksen viipymistä. Pyrimme korjaamaan tämän jatkossa!
  31.12.2017  |  06:51

3.10.2017  |  11:50  |  PP60
Jännitti tilata vieraasta paikasta, mutta kaikki toimi kuin junan vessa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 9
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

23.8.2017  |  11:49  |  Joo
Tilasin pitkän harkinnan jälkeen puhelimen netistä, hinta oli yli 100e halvempi kuin suomen liikkeissä. Tuotteen lähettäminen kesti yli viikon ja asiakaspalvelusta ei vastattu kovin nopeasti. DHL:n toimitus kesti kuitenkin luvatun aikaa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 11 Ei 7
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

19.8.2017  |  14:03  |  Turtsi
Tilasin vaimolle puhelimen lauantaina ja luuri oli kädessä jo seuraavan viikon perjantaina. Jos arkipäiviä laskee niin toimitus alle luvatun ajan.
Kerrassaan loistava kauppa!

Jatkakaa samaan malliin!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 7 Ei 10
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

29.6.2017  |  9:43  |  Aspa otti yhteyttä heti seuraavana arkipäivänä ja sopi asian.
Perun edellisen kommentin koskien puuttuvaa sinettitarraa. Asiakaspalvelu otti tosiaan yhteyttä seuraavana arkipäivänä ja pahoittelivat sinetin puuttumista. Samoin myös puhelimen vaihto tai peruutus onnistuu. Selvitys on tosin vielä käynnissä. Haluan kuitenkin antaan Ison plussan siitä, että että kun jotain luvataan, se myös pidetään.
17.6.2017 | 11:21 | Toivottovasti ottaa yhteyttä ja sopii asian!
Huijauksen makua! Tilasin kalliin puhelimen (879,00 €) ja yllätyksekseni puhelimen laatikon alkuperäinen sinettitarra oli rikottu ja päälle liimattu uusi. Ei vastausta tiedusteluihin. Ainoa vastaus oli että: hienoa tilauksesi #### on toimitettu perille.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 13
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

8.6.2017  |  12:09  |  Eva-Lisette
Hyvät ja selkeät sivut! Tuote tuli luvatussa ajassa, sekä toivon että tuotevalikoima vielä laajenee!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 13 Ei 28
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

8.6.2017  |  11:29  |  nainen1
Tänään uusi samsung 8:ni oli tullut postissa!
Aika venyi yhdellä arkipäivällä luvatusta, mutta ei tullu paniikkia kun aspa-chatista vastailtiin!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 13 Ei 21
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

22.5.2017  |  22:11  |  Pollux
Euroopan kuluttajakeskuksen tarkistuslista:
1. Varmista, että verkkokauppa kertoo nimensä, katuosoitteensa sekä yhteystiedot, esimerkiksi sähköpostiosoitteensa ja puhelinnumeronsa. Ei löydy tästä kaupasta näitä kaikkia! (ainakaan tänään. Toivottavasti löytyy jatkossa)
2. Tarkista kertooko myyjä sinulle oikeuksistasi virhetilanteissa. No joo, jotenkin. Sivut vielä keskeneräiset, linkit eivät toimi.
3. Varmista ennen tilausta, että olet selvillä kauppahinnasta kaikkine kuluineen, toimitusajankohdasta, maksutavasta sekä muista kaupan ehdoista.
4. Parhaan turvan saat maksamalla luottokortilla. Ei ole.
5. Tarkista peruutusoikeutesi.
Nihkeä suhtautuminen tilauksen peruuttamiseen.
6. Varmista, että olet saanut kaiken tarvitsemasi tiedon tuotteesta/palvelusta, jonka aiot hankkia.
7. Lue myyjän tietosuojaseloste.
Mikään määräaika ei pitänyt lähellekkään luvatusta, ostajaa kusetettiin joka käänteessä katteettomilla lupauksilla. Tuote saapui viikon myöhässä. Myyjään saa yhteyden vain sähköpostilla tai chatilla, ei kuitenkaan joka päivä. Tiedottaminen tilauksen tilasta ontuu, ei yllä lähellekään parhaita käytäntöjä. En suosittele. En myöskään käytä kyseistä kauppaa enää ikinä, koska fiilis on huono. Jatkossa tilaan vain sellaisista kaupoista, joissa voi maksaa luottokortilla. Ompahan edes jonkinlainen takaisinmaksuturva olemassa. Toivottavasti kauppa kehittää toimintatapojansa jatkossa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 52 Ei 11
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Kiitos palautteesta.
1) Meillä ei ole puhelinpalvelua eikä myymälää. Tämä näkyy hinnoissamme.
2) Olemme suomalainen verkkokauppa (alk 1.5), joten toimintaamme sitoo aivan normaalisti kuluttajansuojalaki (ilmoitettu toimitusehdoissa).
3) Hintoihimme sisältyy myös postikulut (ilmoitettu tuotesivulla).
4) Verkkokaupassamme voi maksaa myös luottokortilla (ilmoitettu tuotesivulla).
5) Tarjoamme asiakkaillemme maksuttomat palautukset (ilmoitettu tuotesivulla).

Pahoittelen, että toimituksesi on ollut myöhässä ja ettet ole saanut tästä tarkempaa tietoa. Näin pitkän viivästyksen korvaamme aina asiakkaalle, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme. Mukavaa kesää kaikesta huolimatta!
  23.5.2017  |  16:30

4.5.2017  |  14:55  |  Kapalm
päivän myöhässä tuli arviosta,oli tuossa kyllä vappukin välissä.Paketti tuli suoraan amazon.de:stä,kuitissa luki boltbox.Eipä valittamista,suosittelen jos ei halua itse metsästää ulkomailta tuotetta.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 10 Ei 11
Ilmoita asiattomasta arvostelusta