28.11.2022 | 9:46 | Tinppa |
|
Kaksi viikkoa tilaamisesta, eikä pakettia vieläkään näkynyt postin lähestysseurannassa. Asiakaspalvelun vastuksen olivat vain että 'kyllä paketti on tulossa', mutta samalla kävi ilmi etteivät he edes näe että onko tuotetta varastossa! HobbyHallin varastot ovat kuulemma Latviassa tai Liettuassa, ja selvästi logistiikka takkuaa aika rajusti. En aio asioida toiste.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
27.10.2021 | 15:13 | Asioin jatkosas Suomalaisessa kaupassa |
|
Tuote lukee varastossa, tulee tilausvahvistus jossa arvioitu toimituspäivä. Nämä eivät pitäneet paikkaansa. Soitin ja kerrottiin, että tuotetta ei ole varastossa ja sitä tulee kahden viikon kuluttua lisää TOIMITTAJALLA. Kysysin vielä tarkennusta ja tarkoittaa tosiaan sitä että heillä ei ole lainkaan ko. tuotetta vaan toimittavat jonkin toisen toimittajan varastosta.
Erittäin pettynyt.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
Ei toimittanut tilattua ja maksettua tuotetta, vaan muutaman påivän kuluttua ilmoittivat ilman perusteluja että peruvat tilauksen. Asiakaspalvelu surkeaa.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|