Tuote hajosi alta maanantaina, vaarallisella tavalla. Laitoin maanantai iltana sähköpostia asiakaspalveluun. Sisältäen selvitykset ja kuvia hajoamisesta.
Saman viikon perjantaihin mennessä ei ollut kuulunut mitään joten laitoin yhteydenoton verkkosivun lomakkeen kautta.
Seuravalla viikolla (vko2) keskiviikkoon mennessä ei edelleenkään ollut kuulunut mitään joten laitoin Facebook messenger viestin. Torstai iltapäivänä selvästi ei natiivisti suomea puhuva henkilö vastasi ja sähköpostini kysyttyään sanoi löytäneensä ja laittaneensa asiani eteenpäin. Perjantaina tai to iltana oli tullut sähköposti, jossa pyydettiin samoja selvityksiä ja kuvia, jotka olin laittanut jo ensimmäisessä viestissäni. Ne laitettuani viesti oli, että pitäisi roudata tämä 14-15kg laite kaupungin toiselle puolelle noutopisteelle ja odottaa 3 viikkoa, mitä huolto sanoo. Lisäksi mainitsi palautelomakkeen jota viestissä ei ollut. Laitoin vastausviestin johon sitten ei kuulunut mitään vastausta.
Viikkoa myöhemmin (viikon 3) perjantaina kun mitään ei ollut kuulunut tympäännyin niin että roudasin tavaran takaisin kahdella bussilla ja itse kantaen. Sittenkään ei tosin voinut tehdä kohtuullista ratkaisua eli rahat takaisin heti ja odottamatta, ja vika on vielä sellainen että ei sitä korjata, ainakaan en voisi luotaa korjattuun. Sen sijaan lähti sinne huoltoon minkä osalta puhuttiin taas kolmesta viikosta.
Lykkäsin uuden ostamista siltä varalta, että yrittävät korjata rahojen palauttamisen sijaan, mutta siitä alkaa kohta olla tuo kolme viikkoa. Hajoaminen tapahtui elokuussa ja nyt on lokakuu.
Asiakaspalvelu ihan sitä itseään. Sopiva vastausaika sähköpostiin on 24h ei 2 viikkoa ja kolme yhteydenottoa eri kanavissa, ja asiakaspalvelun pitäisi olla kunnon suomella.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
Myyvät roskaa. Ei ole enää aikoihin ollut suomalainen, vaan tulee eestistä kaikki. Ostin 1000e:lla autokatoksen, jonka kasaamiseen meni kaksi päivää ja joka vääntyi käyttökelvottomaksi kun satoi 10cm lunta. Eivät hyvitä mitään. Kuulemma auton sääsuoja pitää erikseen sääsuojata ja poistaa lumet myös keskellä yötä. Asiakaspalvelu surkea.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
3.8.2023 | 14.37 | Napander |
|
Hinta oli yli 60e edullisempi kuin toiseksi halvimmassa kaupassa.Tuotteesta ei kerrottu kovinkaan laajasti sivustolla ja luvattu toimitusaika oli tällaiselle pienelle tuotteelle (kello) melko pitkä - yli kaksi viikkoa. Tuote kuitenkin saapui postiin neljä päivää aikaisemmin ja pakkaus sisälsi myös ylimääräisen rannekkeen, jota siis ei lukenut kuvauksessa.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
Täysin käsittämätöntä touhua tältä ei enää suomalaiselta kaupalta. Tilasin suihkukaapin ja usean viikon perästä se vihdoin saapui. Kasatessa huomattua, että siitä puuttui kuitenkin ovet, kun ovipaketissa olikin toiseen kertaan takaseinät. Siitä se ongelma alkoikin, kun Eivät voineet vaihtaa takaseinä pakettia oikeaan, eli ovipakettiin ja viikkojen soitteluiden ja sähköpostien tulos oli, että kaappi piti purkaa ja lähettää takaisin heille ja eivät suostuneet siltikään lähettämään tilalle toista vaan palauttivat rahat ja kehottivat tilaamaan uudelleen kaapin. Ei voi olla totta millainen käytäntö, kun se suihkukaappi painaakin melkein 100 kiloa.
Toisesta tilauksesta poistivat itse tuotteita ja lisäsivät sen jälkeen kuluja, Eivät ymmärrä edes mikä meni vikaan. 15 euron edestä postivat maksettuja tuotteita ja palauttivat niistä 9 euroa, ilman selitystä asiaan. (Luottokunta käsittelee asiaa edelleen.)
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
28.11.2022 | 9.46 | Tinppa |
|
Kaksi viikkoa tilaamisesta, eikä pakettia vieläkään näkynyt postin lähestysseurannassa. Asiakaspalvelun vastuksen olivat vain että 'kyllä paketti on tulossa', mutta samalla kävi ilmi etteivät he edes näe että onko tuotetta varastossa! HobbyHallin varastot ovat kuulemma Latviassa tai Liettuassa, ja selvästi logistiikka takkuaa aika rajusti. En aio asioida toiste.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|