Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  variaine.fi

variaine.fi

Siirry kauppaan

Koko nimi:

Innofis toimistopalvelut Oy

Kotisivu:

Sijainti:

Internet
Yleisarvosana kaupalle
5 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Kaupan omat lisätiedot
Ostokokemukset (5)
 

Ostokokemukset kaupasta variaine.fi

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
11.11.2017  |  10.35  |  Ihan parasta
Tilaukseni toimitus oli nopea ja hinta todella edullinen. Mutta se mikä teki minuun vaikutuksen, oli se miten yritys toimi, kun huomasin tilanneeni väärän tuotteen. Olin jo avannut tuotteen pakkauksen eli en lukenut sen tarkemmin mihin tulostimeen kasetti sopii. Variaine.fi antoi ilman mitään mutinoita vaihtaa tuotteen. Maksoivat myös ylimääräiset postikulut, pahoittelivat aiheutunutta harmia ja laittoivat vielä suklaata mukaan uuden paketin mukana. Uusi tuote oli myös pari euroa kalliimpi, mutta eivät veloittaneet sitäkään. Minua on vaikea yllättää hyvällä asiakaspalvelulla, mutta täytyy sanoa, että juuri näin pitäisi kaikkien muidenkin suomalaisten verkkokauppojen toimia. Ikävä kyllä näin vain harva tekee. Kiitos ja peukku ylös.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 25 Ei 7
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

6.5.2017  |  9.58  |  Ihan täydellistä
Tilasin värikasetin ja 20 minuuttia tilauksen tekemisestä sain jo paketin seurantatunnuksen sähköpostiini. Seuraavana iltapäivänä tuli postilta tekstiviesti, että paketti on noudettavissa pakettiautomaatista. Ei se tuosta nopeammin voi mennä. Tuote maksoi vain kolmanneksen alkuperäiskasetista ja toimii loistavasti, joten sikälikin asia kunnossa. Erityiskiitos vielä kätevästä ja ystävällisestä chat palvelusta, josta sain lisätietoa tilausta tehdessäni. Tilaan varmasti uudelleen täältä kun taas tarvitsen värejä.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 24 Ei 8
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

29.12.2016  |  13.30  |  Bew
Tilatessani mustekasettia 1.12.2016 liikkeen saldot näytti, että niitä on varastossa ja toimitusaika pari-kolme päivää.
12.12. kyselin sähköpostilla kasettia, ei vastattu mitään. 14.12. kyselin uudestaan. Vastattiin , että lähtee viimeistään 16.12. , eipä kuulunut. Kyselin uudestaan 27.12. Tämän kyselyn jälkeen tuli viesti , että kasetti on lähtenyt.Kasetti tuli 28.12. Huonoin kokemus verkkokauppaostamisesta tähän asti.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 27 Ei 5
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Asiakkaan reklamaatio tapahtuneesta on ikävä kyllä aiheellinen, tosin meillä ei tuotteen kohdalla lukenut että sitä olisi varastossa, mutta muilta osin asia meni kuten asiakas kertoi. Poikkeuksellinen viivästys johtui siitä, että olimme saaneet virheellisen tuote-erän. Normaalisti Samsung ML-1710 kasetti sopii myös SCX-4100 sarjaan, mutta nyt tullut erä ei sopinutkaan ja jouduimme perumaan toimituksen. Antamamme uusi toimitusaika-arvio ei valitettavasti myöskään pätenyt, koska meille tuleva kuorma saapui vasta joulupyhien jälkeen, todennäköisesti johtuen maahan tulevien rahtikuormien jouluruuhkasta. Black Friday ja joulunalus on vuoden kiireisintä aikaa meillä sekä rahtiliikkeillä ja valitettavasti emme siksi saaneet asiaa hoidettua tavoitteidemme mukaisesti. Toivottavasti asiakas uskaltautuu vielä uudelleen tilaamaan meiltä, sillä tällaiset tapaukset ovat erittäin harvinaisia. Vaikka yritämme parhaamme niin aina edes Strömsössä asiat eivät mene kuin Strömsössä. Pahoittelemme aiheutunutta harmia ja toivotamme asiakkaallemme hyvää uutta vuotta.
  29.12.2016  |  14:55

14.12.2015  |  10.05  |  P.I.A
Ostin kasettisarjan Aculaser C 1600(4-väriä)..Tilasin kaikki värit, kun musta alkoi loppua. Tulostimessa olleen vian vuoksi kasetteja ei saatu vaihdettua. Ostosta oli kulunut jo vuosi. Olin varma. että ne jää käsiini. Ihme kyllä palautus onnistui vaivatta ja ystävällisessä hengessä(myös rahat). Täysi kymppi!!!!!!
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 35 Ei 6
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

11.2.2015  |  21.54  |  R.S.
Taannoin ostin laserkasetin ja hintaseurannassa oli maininta että toimitusaika on 0-1 vrk mutta se onkin tuotteen lähetysaika. Eipä siinä onhan se hyvä jos tänään tilaa ja huomenna lähtee postiin mutta kun tässä tapauksessa menikin useampi päivä.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 37 Ei 31
Ilmoita asiattomasta arvostelusta
Kauppiaan vastine: Kiitos palautteestanne. Olette aivan oikeassa eli toimitusaika tarkoittaa lähetyspäivää. Kaupassamme asia kyllä kerrotaan selkeästi, mutta Hintaseurannassa näkyy vain päivien lukumäärä sellaisenaan. Kaupassamme voi valita nopean perille toimituksen, joka on perillä klo 9-14 lähetystä seuraavana arkipäivänä. Toisaalta voi valita myös esim. ilmaisen toimituksen, jossa esim. Postin kuljetus vie pari arkipäivää. Lisäksi pitää huomioida, että toimitukset eivät kulje viikonloppuisin tai pyhäpäivinä, eli puhumme arkipäivistä. Tuota 0vrk eli jo tilauspäivänä perille toimitusta harkitaan pikalähettipalvelun kautta, mutta vielä se ei ole käytössä meillä.
Mikäli Teidän tilauksenne kohdalla oli jokin muu poikkeuksellinen virheestämme johtunut viive, eli toimitus ei lähtenyt viimeistään seuraavana päivänä tilauksestanne pahoittelemme asiaa ja toivottavasti siitä ei koitunut Teille suurta haittaa. Pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme 100% toimitusvarmuudenkin saavuttamiseksi. Mukavaa talven jatkoa ja toivottavasti ym. seikat huomioiden voimme palvella Teitä paremmin ensi kerralla.
  12.2.2015  |  10:27