7.9.2016 | 16.41 | Petetty |
|
Varokaa tätä firmaa. Lähettivät minulle vääriä mustekasetteja. Ilmoitin asiasta ja sovittiin että palautan ne postin kautta ja saan kuittia vastaan postimaksun takaisin. Todellisuudessa minulle ei postimaksua korvattu, vaikka asiasta monta kertaa heitä reklamoin. Eli minä maksoin heidän mokansa saamatta rahoilleni mitään vastinetta.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
4.8.2016 | 8.38 | Piilarit |
|
Tuote tilattu 21.6. mutta sitä ei ole vielä 4.8. mennessä toimitettu.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
14.4.2015 | 20.20 | Kosmos |
|
Nopea toimitus. Hinta se minkä kerrottiinkin olevan. Ilmainen toimitus. Suomenkielinen lasku. Itse ainakin tyytyväinen ostotapahtumaan.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
3.12.2014 | 22.50 | todella pettynyt |
|
Huijauslaskuja! Tilasin piilolinssit jotka maksoin n. viikon myöhässä. siitä reilun viikon kuluttua tuli muistutuslasku, jonka jälkeen niitä on tullut tasaisin väliajoin. Vaikka maksan muistutuslaskun koko summan eräpäivään mennessä niin saan viikon kuluttua uuden laskun johon on kirjattu suoritus mutta lisätty uusi maksumuistutusmaksu 5 e ja tiliotemaksu 2.90 + korot jotka minun pitäisi muka maksaa. näitä laskuja on tullut jo ainakin viisi joissa summa vaan kasvaa.sähköposteihin ei vastata, enkä halua soittaa sillä puhelusta varmasti kiskotaan myös hirveä hinta. piilolinssit ovat myös huonot ja ärsyttävät silmiä. En kyllä koske enää tämän kaupan tuotteisiin. laskuttajana muistutusmaksuilla toimii fortus international.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
24.5.2014 | 10.23 | Pettynyt |
|
Lähetys luvattiin toimittaa postitse, mutta se tulikin Matkahuollon kautta. Lähin Matkahuolto on 30 km päässä (yht. siis 60 km nouto). Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja vetosin heidän lupaukseensa toimitusehdoissa. Vastaukseksi sain vain, että valitan, mutta en voi tehdä asialle mitään.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|