24.11.2022 | 12.53 | Yrittäjä |
|
Euronics kehuu asiakaspalvelullaan. Ikävä kyllä en voi allekirjoittaa. Huomasin vakavan virheen heidän tuoteotsikossaan (puhelimen tehot oli merkitty halvemman mallin mukaan ja hinta oli siis niihin nähden liian korkea - en uskaltanut ostaa kallista laitetta ilman varmuutta ) Asiaa selviteltiin 2 tuntia chatissa ja odoteltiin että tuotevastaava reagoisi siihen. Avustuksellani virhe tuli sitten korjattua mutta avustani ei kiitetty mitenkään, ei edes sanallisesti (!) vaan kohtelu oli nuivaa alusta loppuun saakka. Vein tuhansien eurojen ostokseni muualle.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
24.9.2013 | 17.42 | Nikke |
|
Todella nopea toimitus. Tilaus tiistaina ja keskiviikko aamuna soitettiin, että mihin aikaan voi toimittaa.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|