Älyttömän hidas toimitus verkkokaupasta! Ei mitään järkeä, suosittelen osatamaan mieluummin jostain suomessa sijaitsevasta kaupasta.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
7.10.2021 | 14.51 | Tarmo |
|
Myyjä myy parhaana lietenä Gorenje induktio lieden, jossa lämpötila on 35 astetta vähemmän kuin nupista säädetään. Ei piirakan paistoon, pettynyt. Liesi ostettu kesäkuussa 2021.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
27.6.2021 | 22.30 | Andre641 |
|
Olen ollut pitkäaikainen Gigantin asiakas ja tähän mennessä on ollut asiallista asiakaspalvelua niin myymälöissä kuin myös internetin kautta.
Myymälöissä käydessä henkilökunta on aina ollut palveluvalmiina ja ovat vastanneet kysymyksiin reippaasti.
Kun ostin Xbox Series X:n, niin se oli toimitettu ajallaan kuten oli luvattu ja hyvässä kunnossa.
Yleisesti ottaen muutkin tilaukset on saapuneet luvatun ajan sisällä toimituksesta.
Suosittelen Giganttia avoimesti, ja jos tulee ongelmia tilauksen kanssa, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun niin saa asiat kuntoon! :)
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
11.12.2020 | 12.07 | Ei XboxSX:ää mulle |
|
Ostin Gigantilta 22.9 Xbox Series X-konsolin heti, kun myynti aukeni. Julkaisupäivän lähestyessä selvisi, että konsolia ei saa 10.11. Olin yhteydessä Giganttiin muutaman kerran, ja sitten 7.12. konsolin piti olla kaupassa. Paitsi ettei ollut. Konsoli oli hukattu, eikä sitä löydy mistään. Kassalla on tarjota vain rahat takaisin tai "voimme tilata sen uudestaan". Jatkokeskustelujen jälkeen on tarkentunut, että todellakaan konsolia ei ole mahdollista saada muuten kuin uudestaan jonottamalla. Gigantti oli eittämättä väärä valinta toimittajaksi.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
18.4.2020 | 8.55 | Huutista |
|
Surkeaa palvelua, 200€ valot puuttuivat toimituksesta ja eivät muka asialle voi mitään
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|