Hintaseuranta.fi
Hintaseuranta.fi  »  Kaupat  »  GIGANTTI OY

GIGANTTI OY

Siirry kauppaan

Koko nimi:

Gigantti Oy Ab

Kotisivu:

Sijainti:

Internet
Yleisarvosana kaupalle
5 ostokokemusta
Katso lisää ostokokemuksia »
Kaupan omat lisätiedot
Ostokokemukset (5)
 

Ostokokemukset kaupasta GIGANTTI OY

Näytä: Suosittelee Ei suosittele Järjestä
7.10.2021  |  14:51  |  Tarmo
Myyjä myy parhaana lietenä Gorenje induktio lieden, jossa lämpötila on 35 astetta vähemmän kuin nupista säädetään. Ei piirakan paistoon, pettynyt. Liesi ostettu kesäkuussa 2021.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 3 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

27.6.2021  |  22:30  |  Andre641
Olen ollut pitkäaikainen Gigantin asiakas ja tähän mennessä on ollut asiallista asiakaspalvelua niin myymälöissä kuin myös internetin kautta.
Myymälöissä käydessä henkilökunta on aina ollut palveluvalmiina ja ovat vastanneet kysymyksiin reippaasti.

Kun ostin Xbox Series X:n, niin se oli toimitettu ajallaan kuten oli luvattu ja hyvässä kunnossa.
Yleisesti ottaen muutkin tilaukset on saapuneet luvatun ajan sisällä toimituksesta.

Suosittelen Giganttia avoimesti, ja jos tulee ongelmia tilauksen kanssa, kannattaa olla yhteydessä asiakaspalveluun niin saa asiat kuntoon! :)
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
Suosittelen
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 5 Ei 2
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

11.12.2020  |  12:07  |  Ei XboxSX:ää mulle
Ostin Gigantilta 22.9 Xbox Series X-konsolin heti, kun myynti aukeni. Julkaisupäivän lähestyessä selvisi, että konsolia ei saa 10.11. Olin yhteydessä Giganttiin muutaman kerran, ja sitten 7.12. konsolin piti olla kaupassa. Paitsi ettei ollut. Konsoli oli hukattu, eikä sitä löydy mistään. Kassalla on tarjota vain rahat takaisin tai "voimme tilata sen uudestaan". Jatkokeskustelujen jälkeen on tarkentunut, että todellakaan konsolia ei ole mahdollista saada muuten kuin uudestaan jonottamalla. Gigantti oli eittämättä väärä valinta toimittajaksi.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 12 Ei 10
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

18.4.2020  |  8:55  |  Huutista
Surkeaa palvelua, 200€ valot puuttuivat toimituksesta ja eivät muka asialle voi mitään
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 16 Ei 16
Ilmoita asiattomasta arvostelusta

29.9.2019  |  14:42  |  Doogamma
Huono kokemus toimituksesta ja asiakaspalvelusta. Tilaukseni oli toimitettu väärään paikkaan. Tästä kuultuani soitin välittömästi asiakaspalveluun, jossa ei vastattu, mutta chatin kautta yhteyden saatuani luvattiin nopeasti hoitaa homma kuntoon. Mitään ei kuulunut eikä tapahtunut ja 10 päivän kuluttua postilta tuli ilmoitus, että tuote oli palautettu (väärästä toimituspaikasta) lähettäjälle. Otin heti yhteyttä asiakaspalveluun, jossa vain todettiin, että eivät "voi" enää toimittaa tuotetta, koska "se on tarjoustuote" ja yritettiin toistuvasti vain rennosti ehdottaa, että tilaan tuotteen uudestaan kalliimmalla hinnalla. Reilun 1,5 tunnin keskustelun jälkeen vasta suostuivat korjaamaan tilanteen, vaikka eivät missään vaiheessa kiistäneet virhettään. Luvattu alkuperäinen toimitusaika oli muutama päivä ja lopullinen reilu 3 viikkoa.
Ostaminen
Asiakaspalvelu
Toimitus
Fiilis
En suosittele
Oliko arvostelu hyödyllinen?
Kyllä 48 Ei 7
Ilmoita asiattomasta arvostelusta