9.11.2022 | 17.26 | Jiijii |
|
Tilausvahvistusta eikä tuotetta saapunut kolmeen viikkoon (toimitusaika luvattu 3-5pvä). Tilasin tuotteen uudelleen luultua i ettei tilaus ole mennyt perille, mutta huomasin heti sen jälkeen, että klarnalta olikin tullut lasku myös ensimmäisestä tilauksesta. Tilausvahvistusta ei ollut tullut. Laitoin viestin, että toinen tilauksista pitäisi perua. Eivät vastanneet viestiin, mutta lähettivät viestin jälkeen myös ensimmäisestä tilauksesta tilausvahvistuksen. Laittoivat pyynnöstäni huolimatta molemmat tilaukset toimitukseen ja ensimmäinen tilaus saapui siis 4 päivän sijaan 4 viikon kuluttua. Vaativat maksamaan palautuskulut ylimääräisestä tilauksesta, mutta eivät kyselyistä huolimatta kerro paljonko palautus maksaa, ehdoissa lukee että se on korkeintaan 39 euroa vaikka toimitus on ollut 5 euroa. Ei siis kannata edes palauttaa 50e tuotetta. Asiakaspalvelija vastasi palautteeseeni, että ei ole heidän vikansa jos poistan sähköpostiviestejä. Siihen hän ei koskaan vastannut, että miksi eivät vastanneet viestiini tai peruneet toista tilausta. En todella suosittele tilaamaan täältä mitään. Aivan ala-arvoinen kokemus.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
1.2.2022 | 11.41 | Hubert |
|
Item allegedly sent from China on October 26, I have never received it. I sent them an e-mail on December 9, received an answer on January 31 (Seriously! Almost two months to answer a message!). First, they said it was their mistake. Then changed their mind and blamed it on the logistics services. Eventually, they offered a store credit despite requesting a refund. The store credit cannot be used for the shipping, so you end up paying twice. Ridiculous...
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
29.10.2021 | 19.43 | Ispe |
|
Vaikuttaa huijaukselta.
Pitkän odotuksen jälkeen tuli postista täysin väärä tuote.
Tuotteen palautus maksullista.
Asiakaspalvelun sähköpostivastauksissa ei mitään järkeä, eli sieltä vastailee joku käännöskoneen käyttäjä, botti tai muuten todella huono asiakaspalvelija.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
Harhaan johtava toimitusaika ja sivuston nimi. Tavara tulee kiinasta pitkillä toimitusajoilla en suosittele
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
28.9.2021 | 10.58 | Viimenen tilaus |
|
Tilaus onnistui ja siihen se jäikin ,kun tuotetta ei toimitettu ja kukaan ei vastaa yhteydenottoihin.Teen ilmoituksen tästä viranomaisille varmasti.
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|