13.12.2016 | 13:10 | Krista |
|
Hyvät puolet:
+ pääsin eroon ko kaupasta
Huonot puolet:
- rikkinäistä, käytettyä!
- 2 kuukauden odotusaika!
- lisätyötä myymälään vaihto
-en ole ainut saman kokenut
Tilasin Iittalan maljakoita, vitriinirasioita ja kartio-kaatimen. Laatu oli niin tyrmistyttävän huonoa, että tajusin minua on huijattu!Kiristelin hampaitani, enkä halunnut olla tuon kaupan kanssa enää tekemisissä vaihdon kauttakaan. Luottamus täysi nolla. Tuotteita lähetetty rikkinäisinä ja pölyisinä, tahraisina matkaan, Paketti ehjä. Odotin lopulta 2kk!!!jotta sain tilauksen kokonaisuudessaan kotiin. Kuvittelin vielä maksaneeni hyvän hinnan, mutta oli ilmaa runsaasti. Onneksi Iittalan myymälä jo kassalla huomasi kuinka tuote oli rikkinäinen ja otti samointein vaihtoon. Suomessa vaihto pelitti Fiskarsin kanssa loistavasti, vaikka käytäntö olisikin ollut asioida kitchentimen kanssa.Onneksi pääsin eroon verkkokaupasta ja en todellakaan suosittele kenenkään kiusaksi kitchentime.
Worst experience ever!!& I shopping a lot in network.
I got broken and dirty items-packages was in good condition, so kitchentime put it in like this.
So terrible experience, that I didn't want to even use their customer service anymore. Thanks to Fiskars Finland who took care of my problem and send me another new.
I waited my whole order for almost 2 months!!!!!!!
Ostaminen |
|
Asiakaspalvelu |
|
Toimitus |
|
Fiilis |
|
Kauppiaan vastine:
|
Hei Krista. Kiitos palautteestasi!
Olemme todella pahoillamme kaikesta vaivasta ja pettymyksestä jonka tilauksesi on sinulle aiheutunut. Myymme vain uusia ja käyttämättömiä tuotteita joten tässä on selvästi tapahtunut virhe puoleltamme! Olisit tietenkin saanut palauttaa rikkinäiset tuotteet meille veloituksetta sillä haluamme aina parasta laatua asiakkaillemme. Pitkät toimitusajat eivät tietenkään ole ok ja otamme täyden vastuun tästä ja pyydämme anteeksi.
Vielä kerran pahoittelut tapahtuneesta!
|
|
5.1.2017 | 16:26
|