Hintaseuranta.fi UKK
Tälle sivulle olemme keränneet vastauksia yleisimpiin Hintaseuranta.fi:tä koskeviin kysymyksiin. Jos kaipaamasi kysymyksen vastausta ei ole tässä, jätä palautetta!
Hintaseuranta.fi:ssä ilmoitetaan kaksi hintaa; tuotteen hinta sekä hinta toimitettuna. Tuotteen hinta ei sisällä kuluja. Tätä hintaa käytetään hintakortin kokonaishinnan laskemiseen.
Hinta toimitettuna kertoo kokonaishinnan jos kauppa toimittaa tämän yksittäisen tuotteen esim. halvimman postikulun mukaan. Hinta on yhteishinta kaupan ilmoittamasta tuotteen hinnasta ja toimituskulusta.
Hinnat ovat suoraan kauppojen sivuilla tarjottuja listahintoja, ja ne sisältävät arvonlisäveron.
Aina ennen tuotteen ostamista on järkevintä tarkistaa tuotteen tiedot sekä hinta ja mahdolliset toimituskulut kaupan kotisivuilta.
Yksi vaihtoehto on, että tuote on hyvin uusi tai hyvin vanha - eli että sitä ei löydy Hintaseuranta.fi:ssä mukana olevista kaupoista. Jos tuote on vasta hiljattain ilmestynyt kauppoihin, on mahdollista, ettei sitä ole vielä lisätty. Uudet tuotteet lisätään palveluun yleensä viimeistään viikon kuluessa.
Toisaalta on myös mahdollista, ettei ko. tuotteesta ole tehty eriteltyä tuotetta. Näin käy, jos saman tuoteryhmän edustajia on järjettömän paljon: esimerkiksi 48-kertaisella nopeudella toimivia romppuasemia on niin montaa merkkiä, ettei kaikkia kannata eritellä - 48x-romputtimet löytyvätkin yksinkertaisesti nimeltä "48x IDE CD-ROM". Joitain yleisimpiä merkkejä ja erikoisasemia on lisäksi omina tuotteinaan. Tuote voi puuttua myös silloin, jos hintoja on vain hyvin vähän tai tuotteen merkinnät ovat epäselviä.
Jos mikään yllä olevista selityksistä ei päde kaipaamasi tuotteen kohdalla, lähetä palautetta ja ehdota uutta tuotetta mukaan seurantaan!
Anna palautetta
Auta meitä käsittelemään palautteet nopeammin ja kerro aluksi mitä palautteesi koskee. Valitse listasta sopivin vaihtoehto. Tutustu myös usein kysyttyihin kysymyksiin.
*) Pakolliset kentät on lomakkeilla merkitty tähdellä.